۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین کیفیت آب شرب شهرستان آبیک مطلوب نیست
کد خبر: ۲۷۰۴۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ ساعت: ۱۲:۳ ↗ لینک کوتاه

شهردار آبیک:

کیفیت آب شرب شهرستان آبیک مطلوب نیست

شهردا ر آبیک گفت: این یک واقعیت است که مردم آبیک با آب ناسالم و بی کیفیت زندگی خود را گذران می‌کنند که به قیمت از دست دادن سلامتی شان منجر شده است.

کیفیت آب شرب شهرستان آبیک مطلوب نیست
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ سعید آگشته، شهردار آبیک پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در جلسه بررسی مشکلات شهر آبیک در محل شهرداری با حضور داوود محمدی و سرکار خانم زرآبادی نمایندگان مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی همراه بود با اشاره به شرایط نامطلوب آب شرب این شهر از مدیر آبفای استان که در این جلسه حضور داشت درخواست کرد یک لیوان آب آبیک را بنوشد تا به ابعاد واقعی ناسالم بودن آب آبیک پی ببرند. 

وی افزود: امروز تصمیم ما این است حداقل با این لیوان آب آبیک بتوانیم درد و مشکل مردم آبیک را در نداشتن آب سالم و بهداشتی به گوش مسئولین برسانیم.

این مسئول با نشان دادن فیلتر تصفیه آب این اداره به مدیران حاضر در جلسه اذعان کرد: این یک واقعیت است که مردم آبیک با آب ناسالم و بی کیفیت زندگی خود را گذران می‌کنند که به قیمت از دست دادن سلامتی شان منجر شده است.

شهرداردر ادامه خطاب به مهندس هجران فر مدیر عامل آبفای استان گفت: جنابعالی و همکاران محترم همیشه می‌گوئید که آب آبیک استاندارد است ولی گوارا نیست؛ اما این درخواست را دارم که یک لیوان از آب لوله کشی شهر آبیک را میل کنید تا متوجه کیفیت و مشکلات و طعم و مزه آن شویم.
 

شهردار آبیک در این جلسه از مسئولین استان درخواست کرد که با یک عزم و اهتمام جدی مشکل چند ساله مردم آبیک در دسترسی به اب و هوای سالم که جزو کوچکترین حق شهروندی مردم می باشد را پیگیری کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان