۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین روحانی به کنگره بزرگداشت هاشمی‌رفسنجانی نرفت
کد خبر: ۲۷۰۴۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ ساعت: ۱۰:۴۰ ↗ لینک کوتاه

در نخستین کنگره بزرگداشت هاشمی؛

روحانی به کنگره بزرگداشت هاشمی‌رفسنجانی نرفت

در حالی که محسن هاشمی پیشتر گفته بود رئیس‌جمهور سخنران نخستین کنگره بزرگداشت هاشمی است، حسن روحانی ترجیح داد به این کنگره نرود.

روحانی به کنگره بزرگداشت هاشمی‌رفسنجانی نرفت
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،  همزمان با اولین سالگرد درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، نخستین کنگره بزرگداشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور جمعی از صاحب نظران در سالن اجلاس سران برگزار شد.

محمد هاشمی برادر مرحوم هاشمی رفسنجانی در این مراسم طی سخنان کوتاهی اظهار داشت:‌ هاشمی رفت اما فرهنگ و خطی مشی او به عنوان اعتدال در فضای سیاسی کشور نهادینه شده است و این مسیر ادامه دهنده بزرگان دین اسلام و ایران است.

محمد هاشمی تصریح کرد:‌ آیت‌الله هاشمی  در دوران عمر مفید خویش ثابت کردند جز برای عظمت اسلام و سرافرازی ایران نکوشیدند و حاضر بود در این مسیر همه مسائل را نیز تحمل کنند. امروز یک سال است که آن عزیز را در میان خویش نداریم اما با انبوهی از اسنادی که از کردار و گفتارش به جا مانده، آینده به تدریج بزرگی و بصیرت وی را خواهد شناخت.

وی همچنین در خصوص دعوت از مهمامان برای حضور در این مراسم گفت: آقای رئیس‌جمهور در این مراسم حضور نخواهند داشت.

 در این کنگره، اسحاق جهانگیری، حجت‌الاسلام محمود علوی، بیژن نامدار زنگنه، حجت‌الاسلام مجید انصاری، حسینعلی امیری، اسماعیل جبارزاده، محمدرضا عارف، علی اکبر صالحی، محمدعلی نجفی، حسین مرعشی،حجت‌الاتسلام عبدالواحد موسوی لاری، حسن غفوری فرد، علی جنتی و برخی دیگر از مسوولان و مقامات کشور و خانواده مرحوم و برخی چهره‌های سیاسی نیز حضور دارند.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان