۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین تورم و نبود اشتغال واقعیت جامعه ماست که قابل کتمان نیست/ نباید فضا برای سوءاستفاده دشمن فراهم شود
کد خبر: ۲۷۰۳۹۵ نویسنده: مریم بیدخام تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ ساعت: ۹:۵۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین:

تورم و نبود اشتغال واقعیت جامعه ماست که قابل کتمان نیست/ نباید فضا برای سوءاستفاده دشمن فراهم شود

مدیرکل اجتماعی استانداری قزوین گفت: ایران کشور ثروتمندی است و استان قزوین هم ظرفیت‌های زیادی دارد بنابراین باید سعی کنیم با یک برنامه ریزی مدون و جامع نیازهای مردم را مرتفع کنیم.

تورم و نبود اشتغال واقعیت جامعه ماست که قابل کتمان نیست/ نباید فضا برای سوءاستفاده دشمن فراهم شود
مریم بیدخام در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: تورم و نبود اشتغال واقعیت جامعه ماست که قابل کتمان نیست، این مشکلات به مردم به ویژه قشر آسیب پذیر جامعه ضربه بیشتری می‌زند.

مدیرکل اجتماعی استانداری قزوین افزود: ماهم قصد کتمان کردن این واقعیت‌ها را نداریم بنابراین باید تدابیری اندیشیده شود که دولت و حاکمیت حرف مردم را بشنوند و شرایط را برای ابراز نظر مردم فراهم کنند.

وی ادامه داد: یک چارچوب قانونی و مدنی باید اندیشیده شود تا همه مردم اعم از دانشجویان، نخبگان، روحانیون و سایر اقشار جامعه بتوانند اعتراضات خود را مطرح کرده و به کمک دولت بیایند.

این مسئول عنوان کرد: ایران مردمان نجیب و باایمانی دارد که از فرهنگ غنی برخوردار هستند؛ بنابراین بیان مشکلات باید طوری باشد که مخالفان نظام و ایران که هیچ دلسوزی برای نظام و کشور ما ندارند، از این وضعیت به نفع خود سوءاستفاده کنند.

مدیرکل اجتماعی استانداری قزوین تصریح کرد: هر اندازه مردم و مسئولان کنار هم قرار گیرند و بتوانند با همراهی و همدلی مشکلات را پشت سر بگذارند، فضای کشور بهتر می‌شود.

وی اضافه کرد: کاری به سیاست‌های حاکمیتی کشور ندارم به هرحال هر جناحی به قدرت برسد، کاستی‌هایی دارد.

وی بیان کرد: انقلاب ما محصول خون هزاران شهید است بنابراین اگر مشکلات اقتصادی داریم نباید اجازه دهیم فضا به سمتی برود که دشمنان از آن سوءاستفاده کنند.

مدیرکل اجتماعی استانداری قزوین افزود: مردم مسلمان و با فرهنگ ایران هیچ گاه اموال عمومی را تخریب نمی‌کنند؛ بنابراین قطع به یقین کسانی که این شیطنت‌ها را انجام می‌دهند که از مردم نیستند.

این مسئول تصریح کرد: اینکه مردم ایران پس از گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب بخواهند دوباره نظام ستم شاهی روی کار آید و مجدد زیر یوق رژیم سلطنتی بروند، مضحک است.

باید در حوزه رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی برای جوانان همت کنیم
وی ادامه داد: مردم با تقدیم هزاران شهید، حکومت سلطنتی را بردارند بنابراین اینکه دوباره شعارهای سلطنت طلبی بدهند یک کار ساماندهی شده است.

مدیرکل اجتماعی استانداری قزوین عنوان کرد: الحمدالله حضور پررنگ مردم و مسئولان کنار هم در راهپیمایی علیه آشوبگران نمادی از وحدت و همدلی بود.

وی تصریح کرد: این حضور مردم نشان داد که حتی اگر با هم اختلاف نظر داشته باشند، پای مصلحت نظام در میان باشد در کنار هم قرار می‌گیرند.

وی گفت: راهپیمایی روز یکشنبه نمادی از وحدت، همدلی و لبیک به رهبر معظم انقلاب بود و پرچمدار نظام را رهبر معظم انقلاب می‌دانیم که با تدبیر خود می‌توانند از بحران‌های سر راه نظام، ما را عبور دهند.

بیدخام گفت: جامعه آماری قشر جوان ما زیاد است به طوری که یک چهارم جمعیت کشور را جوانان تشکیل می‌دهند که تحصیل کرده و دانشگاهی هستند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر ایران کشور ثروتمندی است و استان قزوین هم ظرفیت‌های زیادی دارد به گونه ای که قطب غنی است؛ بنابراین باید سعی کنیم با یک برنامه ریزی مدون و جامع نیازهای مردم را مرتفع کنیم.

این مسئول یادآور شد: شرایط را باید طوری پیش ببریم که رونق اقتصادی و اشتغالزایی برای جوانان شکل بگیرد.
انتهای پیام/4001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان