۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دولت در تحقق وعده‌های خود و پاسخگویی مطالبات اقتصادی مردم همت کند
کد خبر: ۲۷۰۳۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ ساعت: ۱۴:۱۴ ↗ لینک کوتاه

بیانیه هنرمندان بسیجی قزوین به مناسبت اغتشاشات اخیر:

دولت در تحقق وعده‌های خود و پاسخگویی مطالبات اقتصادی مردم همت کند

در بیانیه هنرمندان بسیجی قزوین به مناسبت اغتشاشات اخیر آمده است: دولت محترم خواستاریم در جهت رفع مشکلات جوانان، تحقق وعده‌های انتخاباتی در زمینه‌های مختلف از جمله رفع دغدغه‌های اقتصادی همه صنوف و اقشار اقدام کند.

دولت در تحقق وعده‌های خود و پاسخگویی مطالبات اقتصادی مردم همت کند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ هنرمندان بسیجی قزوین به مناسبت اغتشاشات اخیر و راهپیمایی باشکوه مردم استان قزوین بیانیه ای صادر کردند.

مردم شریف قزوین؛ 

در این بیانیه آمده است: در میان همه تهدیدها و فرصت‌ها، نقدها و مطالبه‌ها، زمزمه‌ها و دغدغه‌ها، ادعاها و فاصله‌ها که پیرامون اذهان ما حلقه زده است، بی تردید می‌دانیم حال و روز خوب اقتصاد ما، فرهنگ ما، جامعه و جوانان ما در گرو اقتدار و امنیت ماست و امنیت در جمهوری اسلامی مردم محور است.

این روزها انقلاب اسلامی نه تنها در معرض خطر نیست بلکه در آزمون‌های بزرگی نظیر مقابله با داعش، فتنه در کردستان عراق، دفاع مقدس مردم مظلوم یمن، غزه و میانمار  مورد ابتلا و آزمایش قرار گرفته است و مردم ما ثابت کردند که با تقدیم شهدای دانشمند، شهدای مدافع حرم و شهدای راه امنیت، ایران اسلامی سربلند تر از همیشه ایستاده است!

این بیانیه می‌افزاید: برای یک نظام مقدس و ولایی چون جمهوری اسلامی چه افتخاری از این بیش که در مسیر رشد و تعالی همه فتنه‌های درونی و بیرونی را از سد راه خویش بردارد؟

امروز صحبت از جشن و نابودی تمام فتنه نیست و اگر چه فتنه گران در طول تاریخ بوده و هستند ولی حکومت فتنه و اغتشاش ننگی نیست که بر سینه این خاک سایه افکند! ( حتی اگر بی شمار باشند)

این بیانیه تاکید می‌کند: این انقلاب مدعی زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت تا کنون با اهداء خون صد هزاران شهید ثابت کرده است که در میدان خطر جایی برای شوریدگی و دلواپسی نیست پس چگونه از اعتراض به حق عده ای و در مقابل فتنه چند نفر اغتشاشگر و مزدور واهمه داشته باشد؟

هنرمندان بسیجی استان قزوین در شرایط کنونی با گذشت 39 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی اعلام می‌دارند:

1- همانطور که ایستادگی در مسیر ارزش‌ها موجب عزت و آبرومندی ملت و نظام اسلامی شده است با قوت و استواری بیشتر پیرو ولایت فقیه و تبعیت از فرمایشات امام خامنه ای (مدظله العالی) عزیز خواهیم بود.

2-ضمن دعوت از همه دستگاه‌ها و نهادها و گروه‌ها برای مساعدت به دولت، مطالبه به حق مردم مستضعف در ایجاد اشتغال، ازدواج جوانان، مهار تورم و گرانی، تکیه بر اصل اقتصاد مقاومتی در عمل که موجب عدم وابستگی و شکوفایی اقتصاد بومی و ملی می‌شود را خواستاریم.

3-ضمن تشکر و قدردانی از نیروی مقتدر نیروی انتظامی که در حوادث اخیر با تحمل و صبوری خود زمینه آرامش و امنیت را فراهم نمودند تا کمترین آسیبی به مردم نرسد از حضور گسترده و مردمی نیروهای مومن انقلابی در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی حمایت نموده و هرگونه اتهام و برچسب تندروی به نیروهای حزب الهی را جفا و خیانت نابخشودنی محسوب می‌نماییم.

4-از دولت محترم خواستاریم با توجه به فرصت مناسب باقی مانده 1300 روز تا پایان مدت 4 ساله دوم در جهت رفع مشکلات جوانان، تحقق وعده‌های انتخاباتی در زمینه‌های مختلف از جمله رفع دغدغه‌های اقتصادی همه صنوف و اقشار از جمله معیشت هنرمندان، مدیریت فضای مجازی کشور، در برطرف نمودن مشکلات اجتماعی و فرهنگی نیز توجه بیشتری داشته باشند.

5- اتفاقات رخ داده در شهرستان تاکستان که آتش زدن حوزه علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و دفتر امام جمعه را در پی داشت که منجر به سوزندان قرآن کریم و ادعیه و کتابها و تخریب اموال عمومی و خصوصی شد دسیسه دشمنان قسم خورده انقلاب را در ضربه زدن به پایگاه‌های کلیدی اسلام و سنگر انقلاب نشان داد و اطمینان یاران انقلاب برای دفاع مصمم تر از سرمایه‌های معنوی خویش را بیشتر کرد.

6- در پایان هنرمندان بسیجی استان ضمن تشکر از مردم فهیم و با بصیرت استان قزوین و نخبگان فرهنگی هنری در شناخت و خنثی سازی توطئه‌های منافقین، همدلی بیشتر، اتحاد، همبستگی مسئولین و نیروهای خدوم انقلاب اسلامی را لازمه شکرگذاری در این زمان دانسته و از اهالی هنر، نویسندگان و قلم بدستان نشریات و مطبوعات داخلی خواستاریم که مراقب نفوذ و رسوخ افکار و ایده های شیطانی تفرقه برانگیز بوده و بیشتر از پیش در راه روشنگری و تعمیق اصول و ارزش‌های ماندگار فرزندان این ملت همت نمایند.

والسلام علی من اتبع الهدی- دیماه 1396 هجری / هنرمندان بسیجی استان قزوین
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان