۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۴۰ نفر از افراد موثر در اغتشاشات دستگیر شدند
کد خبر: ۲۷۰۳۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ ساعت: ۸:۵۵ ↗ لینک کوتاه

دادستان عمومی و انقلاب قزوین:

۴۰ نفر از افراد موثر در اغتشاشات دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: بالغ بر ۴۰ نفر از افراد موثر در این اغتشاشات را دستگیر و ۶۰ نفر را شناسایی کردیم که دخالت‌های مستقیم در این اقدامات خرابکارانه را داشتند.

 ۴۰ نفر از افراد موثر در اغتشاشات دستگیر شدند
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین اظهار کرد: با بررسی‌های انجام شده افرادی که در اقدامات خرابکارانه روزهای گذشته شرکت داشتند هیچکدام مشکل معیشتی نداشته و فقط سرباز دشمن بودند.

وی افزود: باید بین اغتشاشگران و فریب خوردگان تبعیض قائل شویم و همه مسئولان وظیفه دارند به مطالبات صنفی و معیشتی مردم رسیدگی کنند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین عنوان کرد: اگر مردم در حوزه کارگری، موسسات پولی و یا در بحث گرانی و فقر مشکل دارند این وظیفه حاکمیت است که آن‌ها را رفع کند و همیشه هم مد نظر مقام معظم رهبری بوده است.

این مسئول بیان کرد: هرکسی خلاف نظم عمومی و علیه امنیت ملی کشور و استان اقدام کند قطعا با واکنش تند و قاطع دستگاه قضائی مواجه خواهد شد.

وی میانگین سنی دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر را بین ۲۰ تا ۳۰ سال اعلام کرد و گفت: بالغ بر ۴۰ نفر از افراد موثر در این اغتشاشات را دستگیر و ۶۰ نفر را شناسایی کردیم که دخالت‌های مستقیم در این اقدامات خرابکارانه را داشتند.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان