۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مردم معترض به مشکلات اقتصادی، اجازه سوءاستفاده به دشمن نمی‌دهند
کد خبر: ۲۷۰۳۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ ساعت: ۱۳:۲۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین:

مردم معترض به مشکلات اقتصادی، اجازه سوءاستفاده به دشمن نمی‌دهند

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین گفت: نسبت به وضعیت گرانی و اقتصادی موجود در کشور همه معترض هستیم؛ اما مردم کشور نباید اجازه دهند که به واسطه این اعتراضات دشمنان سوءاستفاده کنند.

مردم معترض به مشکلات اقتصادی، اجازه سوءاستفاده به دشمن نمی‌دهند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در جمع مردم حاضر در راهپیمایی شهر اقبالیه در حمایت از نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: در قرآن کریم خداوند متعال این وعده را به مومنان داده‌ است که پس از اینکه مسلمانان ایمان می‌آورند آنها را دچار فتنه می‌کنند تا آنها را نسبت به میزان ارادت آنها به اسلام محک بزند.

وی افزود: از آثار فتنه 88 و فتنه ای که در روزهای اخیر اتفاق افتاد، برآیند وفاداری مومنان نسبت به ولایت و اسلام است که خوشبختانه در هر دو فتنه مردم به خوبی حمایت و دفاع خود را از اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی نشان دادند.

این مسئول عنوان کرد: ایستادگی مسلمانان در مقابل فتنه‌ها نشان از اقتدار و عزت مسلمانان است.

فاطمی نسب با اشاره به گرانی‌های اخیر موجود در کشور خاطرنشان کرد: نسبت به وضعیت گرانی و اقتصادی موجود در کشور همه معترض هستیم؛ اما مردم کشور نباید اجازه دهند که به واسطه این اعتراضات دشمنان سوءاستفاده کنند و این وضعیت را به اسلام و قرآن ربط دهد.

وی با اشاره به حوادث به وجود آمده در مدرسه علمیه و دفتر امام جمعه شهر تاکستان تصریح کرد: متاسفانه حادثه به وجود آمده در شهر تاکستان موجب رنجش مردم ولایتمدار و مومن شهر قزوین شد که امیدواریم مسئولان مربوط اقدام جدی و انقلابی در مقابل این اقرام انجام دهند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به اینکه آشوبگران با اصل اسلام و ولایت مخالف هستند و دشمنی می‌کنند، بیان کرد: متاسفانه آشوبگران پرچم ایران را که نماد ملیت و غیرت هر ایرانی است به آتش کشاندند و به قرآن کریم جسارت و بی احترامی کردند که این اتفاقات چهره واقعی و خبیث فتنه گران را نشان داده و هدف آنها ضربه زدن به اصل نظام بوده است.

فاطمی نسب با اشاره به روایتی از امام علی (ع) گفت: گاهی اوقات فتنه ایجاد می شود و منافقان رعد و برق ایجاد می کنند ولی این مهم در حالی است که آنها فشل هستند و کار آنها به جایی نمی‌رسد و پیروزی متعلق به جریان حزب الله است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم معضل گرانی به نحو احسن با همت مسئولان برطرف شود، افزود: مردم ایران همواره نشان داده اند که مقابل دشمن درجه یک اسلام و ایران همیشه مشت‌های گره کرده داشته‌اند و از این مشکلات هم به خوبی عبور خواهیم کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان