۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مردم اجازه میدان‌داری به دشمنان انقلاب را نمی‌دهند/ دستگاه قضایی با غارتگران بیت المال برخورد کند
کد خبر: ۲۷۰۳۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ ساعت: ۱۲:۳۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

مردم اجازه میدان‌داری به دشمنان انقلاب را نمی‌دهند/ دستگاه قضایی با غارتگران بیت المال برخورد کند

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید براینکه مسئولان و دولتمردان نظام اسلامی وظیفه دارند به داد مردم برسند و مشکلاتشان را حل کنند، بیان کرد: از دستگاه مقتدر قضایی می‌خواهیم که با فتنه‌گران، نفوذی‌ها و جاسوسان و غارتگران بیت المال برخوردکند.

مردم اجازه میدان‌داری به دشمنان انقلاب را نمی‌دهند/ دستگاه قضایی  با غارتگران بیت المال برخورد کند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام محمودی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در پایان مراسم راهپیمایی مردم قزوین علیه اغتشاشات اخیر اظهار کرد: انقلاب اسلامی نوری بود که در عصر جاهلیت مدرن به رهبری امام راحل به وقوع پیوست.

وی افزود: این نور الهی سراسر جهان را فراگرفت و در مقابل تمام همه ظلمت‌ها ایستاد و اگر هر روز فریاد امام فقط در ایران اسلامی شنیده می شد؛ اما امروز سخن امام را مردم یمن، بحرین، فلسطین، نیجریه، لبنان، افغانستان، عراق و سایر بلاد دنبال می‌کنند.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: امروز تفکر امام در کشورهای غربی دنبال می‌شود و همین راه و خط امام است که بنیان طاغوت زمان را فرو ریخت و بنیان استکبار را متزلزل ساخت.

وی تصریح کرد: روزی که امام راحل از میان ما رفت، خیلی‌ها خوشحال شدند که این امت بی‌امام شد؛ اما مقام معظم رهبری راه نورانی امام و تفکر اسلام ناب و پرچم شعارهای اسلامی را به دوش کشید و امروز این تفکر و راه با پرچم‌داری رهبر فرزانه انقلاب همچنان در حال پیشرفت است و همین آمریکا را عصبانی کرده و دنیای استکبار را به لرزده درآورده است.

محمودی با اشاره به آیات قرآن کریم خطاب به دنیای استکبار تصریح کرد: شما سعی کردید که نور امام را خاموش کنید؛ در طول این چند سال همه همت خود را به کار بستید که نور ولایت را خاموش کرده و این مردم را از ولایت جدا کنید؛ اما براساس آیات قرآن کریم شما می‌خواهید نور خدا را خاموش کنید؛ اما خدا نورش را حفظ می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: امروز این مردم باعظمت و خیل عظیم جمعیت در قزوین آمدند تا فریادشان را به گوش جهانیان برسانند که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.

امام جمعه موقت ورامین خاطرنشان کرد: نزدیک به چهل سال از عمر این نظام مقدس می گذرد، کودتاها و توطئه‌ها، ترورها، خیانت‌ها و نفوذیها در طول این 4 دهه سعی کردند به نظام اسلامی لطمه بزنند؛ اما امروز بیش از هر زمانی ایران اسلامی مقتدر است.
وی عنوان کرد: امروز سردار قاسم سلیمانی نه تنها در قلب ملت ایران بلکه در قلب ملت‌های آماده جهان اسلام و بشریت حکومت می‌کند، درود بر این سردار سرافراز و مدافعان حرم.

محمودی بیان کرد: دشمنان چند سالی در اتاق فکر خود به فکر طراحی توطئه هستند و فکر می‌کنند که می توانند این مردم را از انقلاب و نظام اسلامی دور کرده و این ملت را از رهبری جدا کنند.

وی ادامه داد: آنچه که امروز اتفاق افتاد حادثه چند روزه نیست؛ بلکه از 4 سال پیش یک مثلث آمریکایی، صهیونیستی و سعودی تشکیل شده و هزینه این طراحی را آل سعود برعهده گرفته است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: آنها از 4 سال پیش، پویش‌های اعتراضی مطالبه‌گر، نه به گرانی، نه به مسئله بازنشستگان و مالباختگان را به راه انداختند و در مرحله بعد قصد درگیری با ماموران و مسئولان و ایجاد ناامنی و در نهایت سرنگونی نظام را دنبال می‌کردند.

وی عنوان کرد: آنها قصد داشتند با موج سواری بر روی مطالبات اقتصادی مردم، اهداف خود را دنبال کنند؛ اما غافل از اینکه مردم نسبت به بیکاری و گرانی معترض و از حقوق‌های نجومی متنفر بوده و از جاسوس‌ها و نفوذی‌هایی که در برخی دستگاه‌ها همچون دستگاه هسته‌ای ورود پیدا کردند، منزجرند اما هرگز به منافقین اجازه میدان داری نمی‌دهند.

محمودی تاکید کرد: مردم دودمان را پهلوی و سلطنت طلبان را برباد دادند، جنایات شما در تاریخ ایران هرگز فراموش نمی‌شود و مردم هرگز با شما سر آشتی و سازش نخواهند داشت.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: از همه خنده‌دارتر حرفهای ترامپ رئیس جمهوری آمریکا است که در طول تاریخ آمریکا از کمترین میزان محبوبیت برخوردار است که درخواست تشکیل جلسه شورای امنیت می‌کند و آنها دست رد به سینه ترامپ می‌زنند.

وی اضافه کرد: آنها آرزوی تغییر نظام اسلامی ایران را دارند، اما آمریکا و ترامپ بداند که این مردم برای همیشه با شعار مرگ با آمریکا فریادشان علیه استکبار بلند است.

محمودی تصریح کرد: نوکران استکباری‌ای که در اغتشاشات اخیر به پرچم کشور جسارت کرده و قرآن را آتش کشیده و حوزه علمیه را سوزاندید، این مردم اربابان شما را از تاج و تختشان به زیر کشیدند، لذا بدانید در صورت ادامه فتنه این مردم شما را زیر پاهای خود له خواهند کرد؛ ما فتنه را محکوم می‌کنیم و در برابر آمریکا و اسرائیل ایستاده‌ایم و می‌ایستیم؛ گرسنگی را تحمل می‌کنیم اما زیر بار ذلت نمی‌رویم.
وی بیان کرد: مسئولان و دولتمردان نظام اسلامی وظیفه دارند به عنوان خادم و نوکر مردم، خصوصا مردم محروم پابرهنه و زجر کشیده که به داد مردم برسند و مشکلاتشان را حل کنند و به وعده‌های خودشان عمل کنند که این مطالبه ملت ایران است که نظام اسلامی باید پاسخگوی آنها باشد.

محمودی تصریح کرد: از سوی دیگر از دستگاه مقتدر قضایی می‌خواهیم که با فتنه‌گران، نفوذی‌ها و جاسوسان و غارتگران بیت المال برخورد نماید.

وی در پایان گفت: نمایندگان مجلس، شما نماینده ملت هستید و باید مدافع حقوق ملت باشید؛ اصلا قابل قبول نیست که از تریبون مجلس بسترهای فتنه تشکیل شود؛ ما از نمایندگان انقلابی می‌خواهیم با تمام قدرت به پشتوانه ملت در برابر حامیان فتنه‌گران و نفوذیان استکبار ایستادگی کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان