۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین برخورد جدی با مفاسد اقتصادی و رانت خواران جزو مطالبات اصلی مردم است
کد خبر: ۲۷۰۳۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ ساعت: ۱۱:۷ ↗ لینک کوتاه

بیانیه سازمان بسیج رسانه قزوین:

برخورد جدی با مفاسد اقتصادی و رانت خواران جزو مطالبات اصلی مردم است

در بیانیه سازمان بسیج رسانه قزوین آمده است: برخورد جدی با مفسدان و رانت‌خواران، این موضوع زمینه‌های امید را در مردم ایجاد می‌کند و با این اقدام، مردم می‌توانند امیدوار باشند که با کنار رفتن مفسدان و ویژه‌خواران، بهبود نسبی در اوضاع کشور حاصل خواهد شد‌.

برخورد جدی با مفاسد اقتصادی و رانت خواران جزو مطالبات اصلی مردم است
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ سازمان بسیج رسانه قزوین در پی اغتشاشات اخیر و در اعتراض به فتنه گران بیانیه‌ای را صادر کرد که به شرح زیر است؛

بسمه تعالی
“یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ” سوره صف _ آیه ۸
می خواهند نور خدا را با دهان های خود خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نور خویش است هرچند که کافران را خوش نیاید.

در این بیانیه آمده است: تاریخ ۳۹ ساله انقلاب اسلامی، همواره مملو از نقاط عطفی است که در اذهان آحاد ملت ایران نقش بسته است. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادت های جوانمردان این سرزمین، تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا، پیشرفت‌های چشمگیر در زمینه‌های مختلف به ویژه هسته ای و موشکی نمونه های بارزی است که جزو هویت هر ایرانی ولایتمدار و متعهد است، در مقابل، دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مانع از رشد و شکوفایی ملت ایران شوند که با بصیرت و رهبری مدبرانه رهبر انقلاب و همراهی ملت ولایتمدار همواره ناکام گشته اند.

حال که دشمنان زبون و گستاخ نظام جمهوری اسلامی ایران بار دیگر به بهانه اجتماعات و اعتراضات آرام مردمی، با هدایت ضد انقلاب اقدام به ایجاد آشوب، ناامنی، تخریب اموال عمومی، اهانت به مقدسات دینی و ملی و حتی قتل انسان‌های بیگناه نموده اند.

این بیانیه اذعان می‌کند: ما اهالی رسانه استان قزوین، ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) و رهبری عزیزمان، در اعتراض به اقدامات وقیحانه دشمنان و مزدوران داخلی آنها، همگام با مردم شریف و عزیز در راهپیمایی دشمن شکن روز یکشنبه ۱۷دی ماه شرکت می‌کنیم.

در ادامه نیز بر مسئولان اجرایی، قانون گذاری و قضایی کشور، یادآوری می‌کنیم طبق فرموده مقام معظم رهبری: «حضور پرشور مردم در مقابل دشمن کمین‌کرده برای بلعیدن ایران را به حساب گلایه نداشتن آن‌ها از عملکرد مسئولان نگذارید چراکه مردم از مسائل مختلف ازجمله تبعیض و کم‌کاری و بی‌اعتنایی به مشکلات گلایه‌مندند و احساس ناراحتی و رنج می‌کنند . »

این بیانیه اذعان می‌کند: با توجه به اینکه در ضل توجهات حضرت حق و حضور هوشمندانه مردم با بصیرت ایران اسلامی در سراسر کشور عزیزمان، توطئه ضدانقلاب برای ضربه به نظام سرکوب شده است، به نظر می رسد زمان خوبی برای پاسخگویی و رسیدگی مسئولان به مطالبات مردمی است، بر این اساس به جد خواهان دقت نظر بر نکات ذیل الذکر هستیم:

۱ـ برخورد جدی با مفسدان و رانت‌خواران:
این موضوع زمینه‌های امید را در مردم ایجاد می‌کند و با این اقدام، مردم می‌توانند امیدوار باشند که با کنار رفتن مفسدان و ویژه‌خواران، بهبود نسبی در اوضاع کشور حاصل خواهد شد‌.

۲ـ افزایش شفافیت:
با این اقدام مردم بیشتر به دستگاه‌های گوناگون نظام اعتماد خواهند کرد. در واقع، شفافیت خود در عین حال که راهکاری برای مقابله با فساد است، راه‌حلی برای توجه بیشتر به اثربخشی و کارآمدی تصمیم‌ها و اقدامات است‌.

۳ـ تلاش برای رونق تولید، توجه و به کاربستن ظرفیت‌های داخلی:
واقعیت آن است که بخش عمده‌ مشکلات اقتصادی مردم در رکود و به ویژه رکود تورمی، بیکاری ریشه دارد که این مسائل هم ناشی از ضعف در تولید داخلی و به تعبیر دقیق‌تر، بی‌توجهی به تولید داخلی است که هم زمینه‌های اشتغال‌زایی را محدود کرده و هم سبب تداوم رکود در اقتصاد کشور شده است. در این زمینه به ویژه باید به کاهش جدی واردات کالاهای مصرفی، در صورت وجود موارد مشابه داخلی و مبارزه با قاچاق کالا به داخل کشور اقدام کرد.
«والسّلام على من اتبع الهدى»
سازمان بسیج رسانه استان قزوین
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان