۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مجلس از پیگیری مطالبات به‌حق مردم از مجاری قانونی حمایت می‌کند
کد خبر: ۲۷۰۳۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ ساعت: ۱۰:۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

مجلس از پیگیری مطالبات به‌حق مردم از مجاری قانونی حمایت می‌کند

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: بدیهی است پیگیری مطالبات مردمی همراهی خدمتگزاران و منتخبین استان را در مجلس شورای اسلامی قطعا دربر خواهد داشت و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

مجلس از پیگیری مطالبات به‌حق مردم از مجاری قانونی حمایت می‌کند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ بهمن طاهرخانی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین با صدور اطلاعیه ای به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین فتنه گری و آشوب در کشور را محکوم کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی شکست‌های ذلت بار استکبار جهانی به سرکردگی دولتمردان جنایتکار آمریکا در عرصه‌های مختلف در برابر اتحاد باشکوه ملت مسلمان ایران، دشمنان قسم خورده توطئه مفتضحانه دیگری با تمسک به جهل و خودفروختگی ایادی داخلی خود در روزهای اخیر رقم زدند که به حول و قوه الهی و هوشیاری مردم عزیز و همیشه درصحنه به مانند دیگر دسیسه‌ها نقش برآب شد.

حرکت قبیح و ناشایست سوزاندن قرآن کریم کتاب مقدس و وحدت آفرین امت اسلام و پرچم ایران نماد اقتدار، همدلی ملی و زبان جمع گرایی مردم در نظام جمهوری اسلامی و به اتش کشیدن حوزه علمیه تاکستان، تخریب اموال عمومی و بی حرمتی به دفتر امام جمعه محترم تاکستان و آشوب در برخی شهرهای استان همگی نشان از سبک سری و پیروی تعدادی از افراد معلوم الحال در میان مردم از فتنه ساخته و پرداخته دشمنان کینه توز داشت که به هیچ عنوان در پی گشایش‌های سخت‌های حق خواهانه و مطالبه گری امور فراروی مردم از قبیل عدالت خواهی، بیکاری، اشتغال، فقرزدایی، پدیده نامبارک شکاف فقر و غنا و گرانی نبودند و به همین لحاظ صفی جدا از صف آحاد مردم داشته و انجام راهپیمایی مردم بویژه حضور جوانان غیرتمند و غیور در استان و کشور در بیزاری و محکوم کردن اعمال وقیحانه گروه اندک مخرب و هرج و مرج طلب در بین افراد نشان از این امر داشت.

در این بیانیه آمده است: از طرفی پیشینه فرهنگی و مذهبی مردم استان و تقدیم شهدای گران مرتبه در انقلاب، دوران دفاع مقدس و حضور همیشگی در صحنه‌های انقلاب بیانگر تعهد و وفادای به دستاوردهای بی نظیر آن و تبعیت از فرامین وحدت آفرین مقام معظم رهبری در راستای حفظ و تداوم روزشمارهای فخر افرین است که تا پای چان بر پیمان خود باقی هستند.

مجمع نمایندگان استان قزوین ضمن توصیه به بازخوانی دقیق رهنمودهای مقام معظم رهبری توسط اقشار و آحاد مختلف مردم بویژه خواص و نخبگان سیاسی و کارگزاران حاکمیتی و جوانان خوش قریحه کشور و اذعان به دفاع از حقوق حقه مردم و تکلیف مدیران کشور در تحقق حقوق صاحبان حق و تاکید بر محور قرار دادن گفتمان قانون مداری و حفظ امنیت و آرامش در شرایط فعلی، از عموم مردم بخصوص مردم عزیز استان انتظار دارد به پیگیری مطالبات به حق خود از مجاری قانونی اقدام کنند.

این بیانیه اذعان کرد: بدیهی است این مطالبات همراهی خدمتگزاران و منتخبین استان را در مجلس شورای اسلامی قطعا دربر خواهد داشت و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

ضمنا از حضور خودجوش عموم مردم استان به لحاظ انجام راهپیمایی‌های مردمی، تلاش مسئولان اجرایی، قضایی، اداره کل اطلاعات استان، نیروی انتظامی، یگان ویژه، سپاه پاسداران، بسیج مردمی سپاه، سایر نیروهای امنیتی و عملیاتی که با صبر و متانت در بازگشت امنیت و آرامش ایفای وظیفه کردند قدردانی می‌کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان