۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین برای جدایی از ورزش به جمع‌بندی نرسیده‌ام/ شکست در المپیک باعث شد از ورزش فاصله بگیرم
کد خبر: ۲۷۰۳۰۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

برای جدایی از ورزش به جمع‌بندی نرسیده‌ام/ شکست در المپیک باعث شد از ورزش فاصله بگیرم

کشتی‌گیر مدال‌آور ایران در المپیک لندن گفت: شکستی که درالمپیک گذشته تجربه کردم باعث شد مقداری از این حوزه فاصله بگیرم.

برای جدایی از ورزش به جمع‌بندی نرسیده‌ام/ شکست در المپیک باعث شد از ورزش فاصله بگیرم

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، حمید سوریان دارندهٔ ۶ مدال طلای کشتی فرنگی در مسابقات جهانی و یک طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن این روزها از فضای کشتی فاصله گرفته است و بیشتر در تلاش برای ساماندهی کارهای عقب افتاده زندگی خود است.

وی درباره شرایط حال حاضر خود به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: به فکر تحصیلاتم هستم و کارهای عقب افتاده زندگی شخصی و فردی ام باعث شده مقداری از ورزش دور شوم. اما همیشه در تلاش بوده ام تا در حوزه های مختلف، دینی که به گردن دارم و وظیفه ای که برای خود تعریف کرده ام را ادا کنم.
دارنده 6 مدال طلای جهانی که چندی پیش به عنوان یکی از اعضای کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک رای اعتماد اعضاء را کسب کرد، در خصوص فعالیت این روزهایش اظهار داشت: جدا از انجام وظیفه در کمیته ملی المپیک، در شورای ورزش کیش همجوار بهرام افشارزاده خدمت می کنم.
 سوریان که به گفته خود ارتباطش را با ورزش حفظ کرده است، با مرور اتفاقات گذشته به خصوص در المپیک 2016 ریو، اظهار داشت: ورزش قهرمانی به خصوص در کشتی کاری سخت و یکی از اولویت ها برای فعالیت در این حیطه  نیروی جوانی است که من قطعاً  توانمندی هایی که در گذشته داشتم را از دست داده ام. شکستی که در المپیک گذشته تجربه کردم، باعث شد مقداری از این حوزه فاصله بگیرم.
وی ادامه داد: قطعاً همه زندگی خود را مدیون کشتی هستم و سال هایی که سپری شد نیز معطوف به آن بوده است. هیچ وقت نمی توانم جدا از کشتی زندگی کنم؛ حالا هم جدا از ورزش نیستم و اگر روزی احساس کنم که می توانم خدمت کنم، قطعاً به فضای کشتی بازخواهم گشت.
 کشتی‌گیر کشورمان درباره ادامه تحصیل خود و رابطه آن با حضور در میادین قهرمانی خاطرنشان کرد: تحصیلات خود را با جدیت در مقطع دکتری مدیریت بازاریابی پی گرفته ام؛ اما حضورم در کشتی مستلزم زمان است.
وی افزود: حس همه ورزشکارانی که در حیطه قهرمانی فعالیت می کردند و اکنون از این حوزه  فاصله دارند مشترک است؛ ما روزهای تلخ و شیرین بسیاری در ورزش لمس کرده ایم و جدا شدن از دنیای قهرمانی قطعاً سخت خواهد بود که کنار آمدن با این فضا مستلزم زمان است.
 دارنده مدال المپیک لندن ابراز امیدواری کرد که هرچه سریع تر خط مشی خوبی برای خود تعریف کند و بتواند به جمع بندی کلی برای جدا شدن و یا نشدنش از ورزش قهرمانی برسد.
سوریان که زاده و پرورش یافته شهر ری است، درباره عرق خود نیز به این نقطه از تهران تاکید و خاطرنشان کرد: با علاقه و دوستان زیادی که دارم تا آن جا که بتوانم به ری سر می زنم. به برکت حضرت عبدالعظیم(ع) لحظاتی که در آن جا سپری می کنم به نوعی  جزئی از عمرم محسوب نمی شود و نهایت لذت را تجربه می کنم. می توانم به صراحت بگویم که دوران تمرین و حضورم در کشتی را همیشه مدیون حضرت عبدالعظیم و به برکت حضور مبارکش می دانم.
این قهرمان ملی در خصوص اینکه کمتر در رسانه ها حاضر می شود، اظهار داشت: خیلی وقت بود راجع به روزهایی که سپری کردم، صحبت نکرده بودم و سعی دارم راجع به اتفاقاتی که به  من گذشته و می گذرد، صحبت نکنم اما از مردم می خواهم دعا کنند که چه قرار شد به دنیای ورزش و یا به فضاهای ورزشی باز گردم، فرزند خوب و خلفی برای کشور و مملکتم باشم.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان