۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین وحدت بین جناح‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی ضروری است
کد خبر: ۲۷۰۳۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ ساعت: ۲۱:۲۵ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

وحدت بین جناح‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی ضروری است

استاندار قزوین گفت: فردا(یکشنبه) مردم عزیز و انقلابی استان قزوین با حضور پرشور در راهپیمایی نشان خواهند داد حامی انقلاب هستند و جواب اغتشاشگران را می‌دهند.

وحدت بین جناح‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی ضروری است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین امشب(شنبه) در جمع بسیجیان سپاه ناحیه امام حسن(ع) در مسجد مهدیه قزوین اظهار کرد: پس از اینکه جریان داعش به دست جبهه مقاومت شکست خورد، استکبار جهانی دست به توطئه‌های دیگری علیه ما زد.

وی افزود: رییس جمهور امریکا پس از شکست داعش، موضوع پایتختی بیت المقدس برای اسرائیل را مطرح کرد تا اتحاد بین مسلمانان جهان را خدشه دار کرده و جامعه بین المللی را علیه ما بسیج کند اما موفق نشد.

این مسئول با اشاره به اتفاقات اخیر در استان بیان کرد: طی روزهای گذشته با افزایش آگاهی و بصیرت مردم، اغتشاشگران نتوانستند به آشوبگری‌های خود ادامه دهند و توطئه‌های دشمنان بزودی خنثی شد.

وی اذعان کرد: زحمات همه نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج در روزها و شب‌های گذشته برای مقابله با اغتشاشات و تامین امنیت استان قزوین جای قدردانی دارد.

زاهدی عنوان کرد: ما امروز یکپارچه برای حمایت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی درکنار یکدیگر قرار داریم و حتی با وجود اختلاف نظر سیاسی، زمانی که بحث موجودیت کشور و کلیت نظام پیش می‌آید همه یکدل و متحد هستیم و در برابر توطئه‌ها ایستادگی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: فردا(یکشنبه) مردم عزیز و انقلابی استان قزوین با حضور پرشور در راهپیمایی نشان خواهند داد حامی انقلاب هستند و پاسخ اغتشاشگران را می‌دهند، مردم از پشتیبانی انقلاب و نظام و کشورشان که میراث امام راحل است و خون‌های زیادی برای وفاداری این نظام به زمین ریخته شده است به هیچ وجه کوتاه نمی‌آیند. 

استاندار قزوین با بیان اینکه مردم قدردان سرمایه‌های نظام خود هستند، تصریح کرد: در اتفاقات اخیر دشمن تمام توانش را به کار گرفته بود تا در جریانی که به عنوان اعتراضات مردمی به راه افتاده، بهره‌های خود را ببرد.

هیچ زمانی نباید از توطئه گری دشمن غفلت کنیم
وی اضافه کرد: لازم است همه ما همچنان هوشیار باشیم زیرا توطئه دشمن تمامی ندارد و در برهه‌های مختلف فقط تاکتیک آنها تغییر می‌کند.

این مسئول گفت: این جریان با ایجاد آشوبگری و آتش زدن مکان‌های عمومی و اغتشاش و آتش زدن حوزه علمیه تاکستان به دنبال از بین بردن امنیت کشور بود.

وی بیان کرد: در اغتشاشات اخیر یک دسته لیدرهای آشوب بودند که برای تشویق به اغتشاشگری و صحنه گردانی حضور داشتند و دسته دیگر جوانانی بودند که بر اثر احساساتی شدن درگیر این مسائل شدند که این دسته نیازمند آگاهسازی هستند.

زاهدی ابراز کرد: در این اتفاقات منافقین و سلطنت طلبان و حامیان آنها برای نابودی انقلاب به میدان آمدند، اما هنوز هیچ کدام از دشمنان انقلاب اسلامی مردم ما را به خوبی نشناخته اند.

وی عنوان کرد: طی این روزها از جمعیت 80 میلیونی کشور نزدیک 100 هزارنفر به خیابان‌ها آمدند که این موضوع نشان داد که ترامپ و سران استکبار جهانی نمی‌تواند به این اغتشاشات دل ببندد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: مردم هشت سال دفاع مقدس را با دست خالی مقابل صدام و حامیانش ایستادند و توان نابودی ما را نداشتند؛ اما هیچ زمانی نباید از توطئه گری دشمن غفلت کنیم.

وی بیان کرد: مردم مطلبات اقتصادی دارند که به حق و قابل پیگیری است؛ اما ما در زمان جنگ و پس از آن نیز از لحاظ اقتصادی با مشکلات بیشتری روبرو بودیم ولی دشمن در این دوره با اقدامات برنامه ریزی شده و اجرای سناریوهای مختلف به دنبال نابودی انقلاب بود.

زاهدی افزود: امروز باید بیشتر از هرچیزی مراقب اتحاد و همدلی بین یکدیگر باشیم، حتی با وجود تفکرات و سلایق مختلف نباید انشقاقی بین مردم و گروه‌ها و جناح‌های مختلف به وجود آید زیرا دشمن همه ما را با یک چشم می‌بیند.

این مسئول در پایان گفت: دشمن به دنبال شناسایی ضعف‌های ماست تا از این کانال‌ها به کشور ضربه بزند و به هدف خود که تجزیه ایران اسلامی است، برسد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان