۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین راهپیمایی مردم قزوین علیه فتنه‌گران برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۷۰۳۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ ساعت: ۱۴:۵۷ ↗ لینک کوتاه

فردا؛

راهپیمایی مردم قزوین علیه فتنه‌گران برگزار می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین فردا( یکشنبه) را برای راهپیمایی محکومیت فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی در قزوین اعلام کرد.

راهپیمایی مردم قزوین علیه فتنه‌گران برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به پیامی از رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است: مهمترین هدف دشمن ناامید کردن ملت است که به اذن الله زمین گیر خواهند شد. امام خامنه ای (مد ظله العالی)

در چند روز اخیر دشمنان زخم‌خورده انقلاب اسلامی با سوء استفاده از مطالبات به ‌حق مردم که توجه به آن همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است دست به اغتشاش و ایجاد ناامنی در بعضی از نقاط استان و کشور زدند.

این اطلاعیه می‌افزاید: این اقدام که با هماهنگی رسانه‌های مجازیِ همکار با سرویس‌های اطلاعاتی امریکا و اسرائیل انجام شده موجب آزردگی خاطر عموم شهروندان جمهوری اسلامی شد.

اکنون زمان آن رسیده که مردم با حضور در صحنه و جدا کردن حساب خود از فتنه‌گران و اعلام مطالبات خود از مجاری قانونی، بار دیگر طومار فتنه جدید را درهم بپیچند تا مبادا خدشه‌ای به وحدت، همدلی و امنیت این سرزمین وارد شود.

این اطلاعیه در پایان تصریح می‌کند: بر همین اساس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از مردم شریف و نجیب استان دعوت می‌کند در راهپیمایی روز یکشنبه ۱۷دی ماه از ساعت ۹.۳۰ صبح در شهرهای مختلف استان و در شهر قزوین که از میدان میرعماد به طرف میدان عدل و خیابان خیام انجام می‌شود حضور بهم رسانند و با شرکت خود حساب ملت را از آشوبگران و فتنه ‌انگیزان جدا کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان