۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مشکلات مردم مستضعف، در فضای ناامنی و آشوب افزایش می‌یابد
کد خبر: ۲۷۰۲۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ ساعت: ۱۲:۲۷ ↗ لینک کوتاه

بیانیه بسیج مداحان؛ هیئات مذهبی و شعرای آئینی استان قزوین:

مشکلات مردم مستضعف، در فضای ناامنی و آشوب افزایش می‌یابد

در بیانیه بسیج مداحان؛ هیئات مذهبی و شعرای آئینی استان قزوین: آمده است: همگان باید بدانند که در فضای ناامنی و آشوب، نه تنها مشکلات مردم مستضعف حل نخواهد گردید، بلکه بر مشکلات قبلی هم افزوده خواهد شد.

 مشکلات مردم مستضعف، در فضای ناامنی و آشوب افزایش می‌یابد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ سازمان بسیج مداحان، هیئات مذهبی و شعرای آئینی استان قزوین با انتشار بیانیه ای اغتشاشات اخیر در قزوین را محکوم کردند.

بسم تعالی

"این انقلاب هم خون می‌خواهد و هم خون دل" (شهید مظلوم دکتر بهشتی)

در این بیانیه آمده است: تحریکات و آشوبگری مذبوحانه مشتی فریب خورده در چند روز اخیر که با هدایت همه جانبه استکبار جهانی به ویژه آمریکا، اسرائیل و آل سعود ملعون انجام گرفت، خشم ملت شریف و وفادار ایران را برانگیخته است.

فتنه گران و اربابان خارجی آنها باید بدانند که این تحریکات مذبوحانه از سوی ملت سلحشور ایران بی پاسخ نخواهند ماند و سرانجام صبر این مردم ولایت مدار و انقلابی به سرخواهد آمد.

این بیانیه می‌افزاید: البته منکر برخی ناعدالتی‌ها و تبعیض‌های ناروا در حق مردم شریف ایران نیستیم و سوء مدیریت‌ها و عدم برخورد قاطع با فساد و مفسدین و بی توجهی به اقشار کم درآمد و بی درآمد و بی کاری جوانان را فریاد می‌زنیم؛ اما اجازه دخالت بیگانگان را نخواهیم داد و معتقدیم با وجود جوانان تحصیل کرده و تفکر انقلابی بر مشکلات معیشتی فائق خواهیم آمد.

همگان باید بدانند که در فضای ناامنی و آشوب، نه تنها مشکلات مردم مستضعف حل نخواهد گردید، بلکه بر مشکلات قبلی هم افزوده خواهد شد.

لذا قشر مداحان، مدیران هیئات مذهبی و شعرای آئینی استان قزوین با محکوم کردن آشوب‌های اخیر که منجر به شهادت هم وطنان عزیزمان و آسیب اموال عمومی و شخصی گردید، انزجار خود را از فتنه انگیزان داخلی و سرکرده آنان استکبار جهانی اعلام می‌داریم؛ و از اقدام به هنگام و انقلابی مردم غیور ایران اسلامی در محکومیت فتنه آمریکایی و صهیونیستی تشکر و قدردانی می‌کنیم.

این بیانیه اذعان می‌کند: اعلام می‌کنیم که قشر مداحان، هیئات مذهبی و شعرای آئینی استان قزوین، ولایت فقیه را میراث جاویدان امام خمینی(ره) و جلوه ای از ولایت الهی می‌داند که در امتداد ولایت نبوی وعلوی است
و در پایان دهه چهارم انقلاب شکوهمند اسلامی بیعت خود را با خلف صالح امام خمینی(ره)آیت اله العظمی امام خامنه ای عزیز تازه می‌کنیم و مصمم تحت لوای او راه نورانی را که اماممان ترسیم کرد، می پیماییم و کلامش را باور داریم که اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد. (انشالله)

لذا برای اعلام انزجار عمومی از آشوب‌های دشمن ساخته اخیرو مطالبه به حق مردم از دولت مردان در راستای اجرای عدالت ورفاه عمومی، از همه مردم قزوین دعوت می‌کنیم تا بطور گسترده در راهپیمایی روز یکشنبه 96/11/17حضور یافته و همه با هم فریاد بزنیم؛ "مرگ بر انگلیس و مرگ بر آمریکا و اسرائیل و آل سعود و مرگ بر فتنه گر. "

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاة
سازمان بسیج مداحان؛ هیئات مذهبی و شعرای آئینی استان قزوین
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان