۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مصدومیت ۳ نفر بر اثر واژگوني پرايد در قزوین+تصاویر
کد خبر: ۲۷۰۲۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ ساعت: ۱۱:۵۱ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

مصدومیت ۳ نفر بر اثر واژگوني پرايد در قزوین+تصاویر

رئيس ايستگاه شماره هفت سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: واژگوني خودرو سواري پراید در بلوار مطهری قزوین مصدوميت ۳ نفر از سرنشينان اين خودرو را در پي داشت.

مصدومیت ۳ نفر بر اثر واژگوني پرايد در قزوین+تصاویر
رضا اميري خسروبيگي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ اظهار کرد: در پي تماس مردمي با سامانه 125 در ساعت 2 و 22 دقيقه بامداد روز جمعه 15 دي ماه سال 1396، از وقوع اين حادثه در محدوده میدان جانبازان قزوین ابتدای بلوار مطهری شرقی خبر داده شد.

وی افزود: با وقوع این حادثه ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بلافاصله آتش نشانان ايستگاه شماره هفت شهید مفتح را به محل حادثه رهسپار کرد.

رئيس ايستگاه شماره هفت آتش نشاني شهرداري قزوين اذعان کرد: يک دستگاه خودروي سواري پراید با چهار نفر سرنشين در مسير حرکت در بلوار مطهری قزوین به دلايل نامشخصي کنترل خود را از دست داده و پس از خارج شدن از مسیر و برخورد با جداول کناری خیابان واژگون شده و در حاشيه کناري بلوار متوقف مي‌شود.

وي با اشاره به مصدوميت سه نفر از سرنشینان این خودرو بیان کرد: مصدومان اين سانحه رانندگي قبل از رسيدن آتش نشانان از خودرو خارج و نیروهای اعزامي بلافاصله پس از رسيدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و جلوگيري از نشت سوخت و قطع جريان برق خودرو از وقوع آتش سوزي و بروز حوادث ديگر جلوگيري کرده و نسبت به ايمن سازي صحنه حادثه اقدام کردند.

این مسئول عنوان کرد: آتش‌نشانان پس از ايمن سازي کامل محل و تحويل صحنه حادثه به عوامل انتظامي به مأموريت خود پايان دادند.

وی در پایان گفت: علت وقوع اين حادثه توسط کارشناسان پليس راهنمايي و رانندگي در دست بررسي است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان