۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کسی از آشوب و ناامنی سود نمی‌برد/ صف مردم گلایه‌مند از اغتشاشگران جداست
کد خبر: ۲۷۰۲۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ ساعت: ۹:۱۷ ↗ لینک کوتاه

معاون امور عمرانی استاندار قزوین:

کسی از آشوب و ناامنی سود نمی‌برد/ صف مردم گلایه‌مند از اغتشاشگران جداست

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به اینکه گفت: هیچ گاه کسی از اغتشاش و ناامنی منفعت نبرده و ثبات و رشد مدیون آرامش و امنیت است.

کسی از آشوب و ناامنی سود نمی‌برد/ صف مردم گلایه‌مند از اغتشاشگران جداست
علی فرخزاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اعتراضات اخیر مردم در مورد گرانی اظهار کرد: تمام مدیران و مسئولان هر سه قوه وظیفه دارند رضایتمندی مردم را فراهم کنند.

وی افزود: مدیران در خدمت رسانی به مردم هیچگاه بهتر از خود آنان در جریان مسائل و مشکلات نیستند؛ بنابراین باید از نظرات و پیشنهادات مردم برای برنامه ریزی و تصمیم گیری استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: آنچه بدیهی است این که هیچ گاه کسی از اغتشاش و ناامنی منفعت نبرده و ثبات و رشد مدیون آرامش و امنیت است.

فرخزاد ادامه داد: به هرحال بحث بر سر یک موضوع دو طرفه است بنابراین هم مدیران و مسئولان سه قوه باید به خواسته‌های مردم تمکین کنند و هم مردم به افرادی که به عنوان مسئولان نظام مشغول خدمت رسانی هستند، اعتماد داشته باشند.

وی عنوان کرد: امنیت و آرامش باید وجود داشته باشد تا فضای برای کارهای اقتصادی، امنیت و رفاه مردم فراهم باشد.

این مسئول تصریح کرد: بدیهی است عامه مردم هیچ وقت اعتراضات خود را با اغتشاش، آتش سوزی و آسیب زدن به اموال عمومی بیان نمی‌کنند؛ افرادی هم که در روزهای اخیر اقدام به اغتشاش کردند، جمعیت زیادی نیستند.

وی خاطرنشان کرد: در کشورهای پیشرفته دنیا هم خیلی از اعتراضات وجود دارد ولی مردم با آرامش در مورد مشکلات خود صحبت کرده و از طریق اصناف، ngoها و نمایندگان خود مشکلات را پیگیری می‌کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین یادآور شد: در هیچ کشور مترقی و پیشرفته ای نمی‌بینید که مردم خواسته‌های خود را با آتش سوزی و آسیب به فضاهای عمومی مطرح کنند بنابراین از مردم تقاضا داریم مشکلات و اعتراضات خود را از راه‌های منطقی مطرح کنند.
انتهای پیام/۴۰۰۱ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان