۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین رفتارهایی که به کشور و ارکان نظام آسیب ‌بزند، تایید نمی‌کنم
کد خبر: ۲۷۰۲۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ ساعت: ۸:۵۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین:

رفتارهایی که به کشور و ارکان نظام آسیب ‌بزند، تایید نمی‌کنم

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین گفت: من این رفتارهایی که به زیان کشور بوده و به ارکان نظام آسیب می‌رساند، تایید نمی‌کنم و قطعا هیچ ایرانی این راه را تائید نمی‌کند.

رفتارهایی که به کشور و ارکان نظام آسیب ‌بزند، تایید نمی‌کنم
 به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ حیدرعلی شاه حسینی رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان قزوین با اشاره به اتفاقات رخ داده در روزهای اخیر و اغتشاشات در کشور و استان اظهار کرد: مردم اگر مطالبه‌ای دارند باید از راه قانونی پیگیری کنند.

وی افزود: من این رفتارهایی که به زیان کشور بوده و به ارکان نظام آسیب می‌رساند، تایید نمی‌کنم و قطعا هیچ ایرانی این راه را تائید نمی‌کند.

شاه حسینی در ادامه گفت: قانون خوشبختانه راه را باز گذاشته که مردم بتوانند مطالباتشان را از راه قانونی پیگیری کنند.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین بیان کرد: افرادی که در خیابان‌ها به اموال عمومی آسیب می‌رسانند و به رفتارهای هنجارشکنانه دست می‌زنند، از مردم نیستند.

وی تصریح کرد: مردم کشور، نظام، استان و شهر خود را دوست دارند لذا آسیب زدن به شهر و کشور توسط مردم صورت نمی‌گیرد.

شاه حسینی گفت: ما باید اطلاع رسانی را وارد مسیر درست کنیم چراکه اگر مردم در جریان امور قرار گیرند بعضی از مسائل حل می‌شود.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین با بیان اینکه هم اکنون اطلاع رسانی در مسیر درست قرار نگرفته است، افزود: چه بسا مردم بابت مطالبه‌ای که دارند اگر در جریان کمبودها و مشکلات قرار بگیرند، شاید قانع شوند که باید صبر کنند تا مشکلات حل شود.

وی ابراز کرد: رسانه‌ها باید بتوانند گردش اطلاعاتی بین مردم و مسئولین ایجاد کنند که این موضوع نیازمند برنامه‌ریزی طولانی مدت است.

شاه حسینی با تاکید بر نقش اطلاع رسانی در جامعه افزود: مسئولین در هر رده‌ای باید برای ایجاد گردش اطلاعات میان مردم و دستگاه‌ها راهکاری را فراهم سازند.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین گفت: گردش اطلاعات که باشد طبیعتا مردم در جریان کمبودها و مشکلات مسئولین و عملکرد آن‌ها قرار می‌گیرند.

وی در پایان افزود: با وجود گردش اطلاعاتی قطعا مسئولین هم بیشتر با مردم و مشکلات موجود آشنا می‌شوند و می‌توانند برنامه‌ریزی بهتری کنند.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان