۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین رهبر انقلاب اولین مطالبه گر واقعی حقوق مردم
کد خبر: ۲۷۰۲۲۷ نویسنده: امیرعلی رضایی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ ساعت: ۱۲:۵۴ ↗ لینک کوتاه

یادداشت روز؛

رهبر انقلاب اولین مطالبه گر واقعی حقوق مردم

گمراه کردن مردم از راه حقیقی و رسیدن به مطالبات بحق اقتصادی آنها خواست دشمنان داخلی و خارجی است، باید چشم‌ها را باز کرد و نیک نگریست زیرا رهبری اولین مطالبه گر حقوق اجحاف شده مردم است.

 رهبر انقلاب اولین مطالبه گر واقعی حقوق مردم
صبح قزوین ؛____ امیرعلی رضایی.

عدم توجه به مطالبات واقعی مردم و تصمیمات عجولانه، طماعانه و غیر کارشناسی دولت در بحث بنزین و افزایش عوارض خروج از کشور به منزله بنزین بر روی آتش زیر خاکستر شد که می‌رفت تا همه چیز را نابود کند.

شعارهای افراد معترض مال باخته و سپرده گذاران موسسات مالی اعتباری که ماه‌ها در خیابان‌های تهران و شهرهای بزرگ اصفهان و مشهد تجمع می‌کردند را دولت شنیده بود اما چرا پنبه از گوش خود خارج نمی‌کرد جای سوال دارد.

شعارهای اقتصادی، رفع فقرو فساد از سیستم اجرایی و پایان بخشیدن به تبعیض‌های نابرابر وظالمانه نه اینکه ممنوع و نامتعارف باشد؛ بلکه پسندیده و الگوگرفته از قیام رهایی بخش حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

زیر بار زورنرفتن و ظلم را فریاد زدن کار مردان بزرگ تاریخ است و مقام معظم رهبری سالیان سال است که در اکثر رهنمودهای خود رفع ظلم، ستم، تبعیض و نابرابری را فریاد زده است.

کمتر کسی است که سخنان ایشان در ابتدایی سال و پیام‌های ممتد نوروزی، سال‌های گذشته را نشنیده باشد؛ اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، رفع بیکاری، مبارزه با ویژه خواری و حقوق‌های نجومی و صدها مورد دیگر و...

قبل از اینکه مردم به خیابان‌ها بیایند رهبر انقلاب خودش یک تنه به خیابان آمده بود و فریاد می‌زد اما گوش‌های کر و دیده‌های کور هرگز پذیرایی فریادهای ایشان نبود.

ماموریت دادن دشمن خارجی به عوامل سرسپرده وطن فروش وتحریکات داخلی برخی مسئولین تن پرور و بی عرضه مرفع طلب و شکم باره که خود عامل همه بد بختی و بیچارگی ملت است با فریاد دزد، دزد قصد غارت اموال مردم را دارد و سعی دارد تا با انحراف در مسیر عدالت طلبی همه قصورهای مدیریتی و همه کم کاری‌های کابینه بی عرضه و فرتوت را به گردن رهبری بیاندازد و با رخنه در بدنه اعتراضات مردمی و سر دادن شعارهای انحرافی علیه رهبری به مقصد خود برسد.

سردادن شعارهای ساختار شکنانه در تجمعات وتبدیل اعتراضات مدنی به اغتشاشات قبل از همه دامن خود ملت را خواهد گرفت؛ گمراه کردن مردم از راه حقیقی و رسیدن به مطالبات بحق اقتصادی آنها خواست دشمنان داخلی و خارجی است، باید چشم‌ها را باز کرد و نیک نگریست زیرا رهبری اولین مطالبه گر حقوق اجحاف شده مردم است.

توجیه گران سیاسی و ناتوانان بدنه اجرایی دولت قصد دارند با شعارهای بی صواب مردم را در برابر نظام قرار داده تا با تخریب اموال عمومی و نفوذ دشمن وخون وخونریزی مطالبه اصلی مردم پنهان بماند و همه تقصیرها به دوش شخص رهبری انداخته شود.

باید هوشیار بود و فریب سناریونویسان لیبرال و غرب گرایان وسینه چاکان امریکایی و انگلیسی وطنی را نخورد، مقصر صلی دولت کم کار و پر ادعاست که چهار سال سرنوشت کشور را به زلف نحس برجام و مذاکرات گره زد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان