۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین پیوند مسجد با فضای مجازی بسیار موثر است
کد خبر: ۲۷۰۲۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ ساعت: ۱۰:۳۳ ↗ لینک کوتاه

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور:

پیوند مسجد با فضای مجازی بسیار موثر است

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: پیوند مسجد با فضای مجازی بسیار موثر است چرا که می‌توان از ظرفیت معرفتی، معنوی، دینی و اعتقادی جوانان در مساجد که نیروهای سرزنده هستند استفاده کرد.

پیوند مسجد با فضای مجازی بسیار موثر است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ محمدحسین موالی زاده دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در حاشیه افتتاح ساختمان جدید مرکز فرهنگی دیجیتال فخرالائمه در قزوین اظهار کرد: یکی از سرفصل‌های جدید برنامه شورای فرهنگ عمومی فضای مجازی است.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم که بتوانیم بستری را فراهم کنیم که استفاده از فضای مجازی در حد متعارف باشد، اگر استفاده از فضای مجازی از حد متعارف شود آسیب فراوانی را در پی دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ما در این شورا فعالیت در زمینه تولید محتوای غنی است، محتوایی که بتواند در جهت رشد و گسترش مولفه‌های فرهنگ عمومی در جامعه موثر واقع شود.

وی بیان کرد: ما با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شورای عالی فضای مجازی همکاری داریم تا از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم.

نباید از اشتغال زایی در فضای مجازی غافل شد

موالی زاده اظهار کرد: ما باید خودمان را با این تحول شتابان همراه کنیم چرا که هر چه جلوتر می‌رویم این تکنولوژی و ظرفیت براساس تصاعد هندسی رشد می‌کند نه تصاعد حسابی بنابراین نباید از این تحول شتابان غافل باشیم.

وی با بیان اینکه این مراکز با مساجد گره می‌خورد، تصریح کرد: پیوند مسجد با فضای مجازی بسیار موثر است چرا که می‌توان از ظرفیت معرفتی، معنوی، دینی و اعتقادی جوانان در مساجد که نیروهای سرزنده هستند استفاده کرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور اظهار کرد: اگر ما پیوندی داشته باشیم که ظرفش را مسجد تشکیل دهد این پیوند می‌تواند کمک موثری در جهت رشد و تقویت فرهنگی جامعه باشد.

وی اظهار کرد: اشتغال نیز یکی از برکات این کار است چرا که خیلی از اشتغال‌ها وارد این فضا شده و کسب و کارها در فضای مجازی افزایش روز افزون دارد.

موالی زاده یادآور شد: اگر یک زمان بحث کشاورزی بود و بعد به صنعت رسید امروز موضوع خدمات و کار در این عرصه بیشتر است؛ بنابراین اگر ما بتوانیم کارآفرین باشیم و در این حوزه ایجاد اشتغال کنیم موفق عمل کرده ایم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان