۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین جریان‌های سیاسی قدرت‌طلب دوست نداشتند در ریاست باشم/ از دفتر استاندار سابق ۳بار تهدید شدم شکایتم را پس بگیرم
کد خبر: ۲۷۰۲۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ ساعت: ۶:۵۳ ↗ لینک کوتاه

گلایه‌های رئیس سابق جهاد دانشگاهی استان قزوین:

جریان‌های سیاسی قدرت‌طلب دوست نداشتند در ریاست باشم/ از دفتر استاندار سابق ۳بار تهدید شدم شکایتم را پس بگیرم

رئیس سابق جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: جریاناتی در استان که رویکردهای سیاسی آنها غلظت دارد؛ دوست نداشتند که من در این جایگاه باشم و از این بابت نیز دیگران را تحت فشار قرار می‌دادند.

جریان‌های سیاسی قدرت‌طلب دوست نداشتند در ریاست باشم/ از دفتر استاندار سابق ۳بار تهدید شدم شکایتم را پس بگیرم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، محمدحسین فائزی رئیس سابق جهاد دانشگاهی استان قزوین روز گذشته(سه شنبه) در آئین تکریم و معارفه رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین در سالن اجتماعات بهشتی قزوین اظهار کرد: امروز حقیقتا برای بنده یکی از روزهای خوب زندگی‌ام به ویژه در سال‌های اخیر است که تجربه می‌کنم.

وی افزود: این جابه‌جایی نه به دلیل خستگی است چراکه بچه‌های انقلاب خسته نمی‌شوند بلکه جریاناتی در استان که رویکردهای سیاسی آنها غلظت دارد؛ دوست نداشتند که من در این جایگاه باشم و از این بابت نیز دیگران را تحت فشار قرار می‌دادند؛ لذا بارها درخواست کردم تا این جابه‌جایی انجام شود.

این مسئول با اشاره به اقدامات انجام شده در این نهاد خاطرنشان کرد: در طی 13 سال در مجموع 1.5 میلیارد تومان از استان کمک گرفتیم و یاد گرفتیم که با حداقل‌ها کارهای بزرگی را انجام دهیم.

وی با گلایه از عدم همکاری برخی مسئولان استان افزود: در طول این سال‌ها جهاد دانشگاهی اقدامات زیادی را انجام داده است؛ البته برخی فعالیت‌ها را به دلیل عدم همراهی مسئولان مربوطه نیز نتوانستیم انجام دهیم، به طور مثال در حوزه فرش خیلی تلاش کردیم و حقیقتا حداقل یک سال و نیم قبل می‌توانستیم یک مرکز بزرگ طراحی و تولید و تجاری سازی فرش قزوین را با حدود 50 بافنده راه‌اندازی کنیم؛ اما اداره کلی که متولی روی کاغذ این امر بود؛ متعمدا مانع شدند.

رئیس سابق جهاد دانشگاهی استان قزوین خاطرنشان کرد: سرطان سینه در سال‌های اخیر در استان و کشور قربانی می‌گیرد و آماری که رئیس علوم پزشکی استان اعلام کردند؛ بسیار نگران کننده است؛ از سوی دیگر این بیماری تبعات زیادی دارد چراکه یک تعدادی از مبتلایان فوت می‌کنند؛ برخی دیگر به دلیل تحمیل هزینه‌های بیماری دچار مشکلات مالی فراوانی می‌شوند و برخی نیز دچار شکست‌های عاطفی شدید و طلاق می‌شوند.

وی ادامه داد: ما سه سال برای راه‌اندازی کلینیک درمان سرطان سینه تلاش کردیم؛ اما مجوز آن صادر نشد که امیدواریم با پیگیری آقای پیله‌چی تحقق یابد که البته کار در آستانه انعقاد است.

فائزی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین کارهای من در طی این سه سال این بود که هجمه‌های سیاسی و فشارهای غلط را نگذارم که به سایر افراد مجموعه جهاد استان منتقل شود.

فائزی بیان کرد: یکی از هفته نامه‌های که متعلق به یکی از آقازاده‌هاست مدعی شده بود که بنده با بودجه دولتی بیلبوردهای تبلیغاتی علیه دولت در سطح شهر قزوین زده‌ام که با شکایت صورت گرفته؛ حکم جلب نویسنده خبر و آن آقازاده در حال صادر شدن بود؛ از دفتر استاندار وقت 3 بار با تهدید و فشار از ما خواستند که تا ظهر شکایت خود را باید پس بگیریم.

رئیس سابق جهاد دانشگاهی استان قزوین خاطرنشان کرد: ما بچه‌های انقلابی که نان و نمک جمهوری اسلامی ایران را می‌خوریم و مدیون جمهوری اسلامی هستیم؛ مدیون هیچ حزب و گروه و دسته‌ای نیستیم.

وی در پایان با بیان اینکه حقیقتا انقلابی بودن سخت است؛ گفت: از خداوند خاضعانه استدعا می‌کنیم که عمر ما را و مرگ و زندگی ما در همین راه پربرکت انقلاب قرار دهد.

در ادامه فرشاد پیله‌چی سرپرست جهاددانشگاهي استان قزوین اظهار کرد: به زودی پروژه عمرانی جهاددانشگاهي استان آغاز خواهد شد که امیدواریم با حمایت مسئولان و نمایندگان مجلس و خیرین بتوانیم این مجموعه را افتتاح کنیم؛ با تحقق این امر، بخشی از دغدغه‌های موجود به ویژه در بخش درمان ناباروری و سرطان رفع می‌شود.

وی افزود: جهاددانشگاهي در عرصه‌های مختلف قابلیت خدمات رسانی به عموم جامعه را دارد اما برای اثربخشی این ظرفیت‌ها باید ماموریت گرایانه به این موضوع نگاه کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات محمدحسین فائزی ریاست سابق جهاددانشگاهي استان تقدیر و فرشاد پیله‌چی به عنوان سرپرست جهاددانشگاهي استان معرفی شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان