۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تجمعات در تاکستان هیچ کشته ای نداشته است/ عوامل تخریب دستگیر شدند
کد خبر: ۲۷۰۱۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ ساعت: ۸:۵۴ ↗ لینک کوتاه

فرماندار تاکستان:

تجمعات در تاکستان هیچ کشته ای نداشته است/ عوامل تخریب دستگیر شدند

فرماندار تاکستان گفت: تجمع دوشنبه شب برخی افراد در تاکستان کشته ای نداشته و خبرهای منتشر شده در برخی شبکه ها و سایتها در این زمینه صحت ندارد و کذب محض است.

تجمعات در تاکستان هیچ کشته ای نداشته است/ عوامل تخریب دستگیر شدند
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ سیاوش طاهرخانی فرماندار تاکستان اظهار کرد: ساعاتی قبل در برخی شبکه‌ها خبری منتشر شد که حوادث امشب در تاکستان منجر به کشته شدن دونفر شده است که این خبر از اساس کذب محض است و صحت ندارد.

وی افزود: دوشنبه شب تعداد حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر در خیابان غفاری تاکستان تجمع کردند که با حضور بموقع نیروهای نظامی و انتظامی متفرق شدند و در زمان متفرق شدن افراد یک نفر از نیروهای نظامی آسیب دیده است که مشکل خاصی نیست.

این مسئول در ادامه در خصوص حوادث شب گذشته که منجر به تخریب تعدادی از ساختمان‌های دولتی و عمومی و آتش زدن چند خودرو شد نیز گفت: تاکنون حدود ۵۰ تن از آشوبگران و تخریب کنندگان که برخی نیز غیربومی هستند شناسایی و دستگیر شده اند.

وی افزود: ساختمان‌های تبلیغات اسلامی، دفتر امام جمعه و نماینده محترم مجلس خبرگان حضرت آیت الله اسلامی و نیز حوزه علمیه توسط عده ای از فرصت طلبان و اغتشاشگران به آتش کشیده شد و خسارات زیادی به بیت المال وارد شد که امیدواریم مسببان آن شناسایی و به مجازات برسند.

فرماندار تاکستان اعلام کرد: هم اکنون آرامش کاملی در شهر حکم فرماست و هیچ مشکلی نداریم و با حضور نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی امنیت تاکستان تامین شده و هیچ مشکلی نیست.

طاهرخانی تصریح کرد: خوشبختانه امروز دوشنبه مردم متعهد و انقلابی تاکستان با احساس تکلیف در برابر ارزشها و به صورت خودجوش به خیابانها آمدند و با برپایی راهپیمایی هرگونه حرکت فرصت طلبانه که دشمنان را شاد کند را محکوم کردند و آمادگی خود را برای صیانت از ارکان نظام اعلام کردند که یک پشت گرمی برای عموم مردم بود.

وی از خانواده خواست مراقب رفتار فرزندان خود باشند تا خدای ناکرده در دام افراد فرصت طلب نیفتند و مشکلی برای خود و مسئولان ایجاد نکنند.

شهر قزوین شب گذشته با حضور نیروهای انتظامی شب آرامی را پشت سر گذاشت.
انتهای پیام/2002

منبع: خبرگزاری مهر قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان