۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین فرونشست زمین عامل خسارت به منزل مسکونی شد+تصاویر
کد خبر: ۲۷۰۱۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ ساعت: ۱۴:۳۰ ↗ لینک کوتاه

حوادث در قزوین؛

فرونشست زمین عامل خسارت به منزل مسکونی شد+تصاویر

فرمانده شيفت ايستگاه شماره سه سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: آتش نشانان با حضور در محل حادثه فرو نشست زمين در خيابان مولوی قزوين، شهروندان را از ساختمان خارج و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

فرونشست زمین عامل خسارت به منزل مسکونی شد+تصاویر
اکبر برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: پیرو تماس شهروندان و اطلاع رسانی این حادثه در ساعت 15 و 26 دقيقه روز يکشنبه 10 دي ماه سال 1396 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوین بلافاصله آتش نشانان ايستگاه شماره سه مولوي را به محل حادثه واقع در خيابان مولوی قزوين ـ کوچه مهراندشت رهسپار کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در کمتر از 2 دقيقه به محل حادثه افزود: در جريان اين حادثه قسمتي از کف کوچه و حیاط ساختمان مجاور این محل به علت شکستگی لوله آب دچار نشست شده و منجر ترک خوردن دیوارها، افکن چاه منزل و بروز خسارت به ساختمان مسکونی سه طبقه می‌شود.

فرمانده شيفت ايستگاه شماره سه آتش نشاني قزوين در ادامه خاطرنشان کرد: به منظور ايمن سازي محل حادثه با حضور عوامل اداره آب، گاز نسبت به قطع انشعابات اين واحد مسکوني اقدام شد و نيروهاي عملياتي ساکنان اين ساختمان را تخلیه کردند.

وی بیان کرد: مسئولان آنش نشانی با ارائه تذکرات ايمني لازم براي جلوگيري از رفت و آمد ساکنین در اطراف محل حادثه تا رفع کامل خطر و ایمن سازی محل، نسبت به تنظيم صورت جلسه اقدام کرده و صحنه حادثه را براي اقدامات بعدي تحويل عوامل امدادي اداره آب دادند.


انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان