۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین اغتشاشگران جزو ملت ایران نیستند/ دولتمردان مشکلات مردم را حل کنند
کد خبر: ۲۷۰۱۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ ساعت: ۱۳:۵۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین:

اغتشاشگران جزو ملت ایران نیستند/ دولتمردان مشکلات مردم را حل کنند

رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: دولتمردان هم باید به مشکلات رسیدگی کنند تا از فشارهای اقتصادی که مردم متحمل آن هستند، کاسته شود.

اغتشاشگران جزو ملت ایران نیستند/ دولتمردان مشکلات مردم را حل کنند
به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین ؛ ابوالحسن نائینی رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین در خصوص آشوبگری‌ها و اغتشاشات روزهای اخیر اظهار کرد: این نوع روندها درست نیست و همه امور باید بر اساس قانون‌مداری باشد.

وی با بیان اینکه رفتارهای هنجارشکنانه امنیت جامعه را به خطر می‌اندازد افزود: اگر اعتراض و انتقادی هم وجود دارد باید از مرجع قانونی بیان شود.

رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: می‌دانیم مشکلات بیکاری و اقتصادی در کشور وجود دارد که مردم را تحت فشار قرار داده است.

نائینی ادامه داد: همه این مشکلات‌ وجود دارد اما راه حل این نیست که فضایی متشنج ایجاد شود و به خاطر این مسائل یکسری افراد فرصت طلب هم بخواهند از این فضا سوء استفاده و ساختارشکنی کنند و مسائلی را مطرح کنند که اصلا مورد تایید ملت شریف ایران نیست.

دولتمردان مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند
این مسئول با بیان اینکه عناصر اغتشاشگر به آمریکا که اصلی‌ترین دشمن ملت ایران است خط می‌دهند افزود: آقای ترامپ که تا دیروز به ما ویزا نمی‌داد و شدیدترین تحریم‌ها را بر علیه ایران وارد کرده بود امروز دلسوز این ملت شده است؟!؛ قطعا این دلسوزی نیست.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند با راهکارهای قانونی مسائل را مطرح کنند، گفت: دولتمردان هم باید به مشکلات رسیدگی کنند تا از فشارهای اقتصادی که مردم متحمل آن هستند، کاسته شود.

نائینی ضمن محکومیت اغتشاشات عنوان کرد: اینکه عده‌ای بیایند به خیابان و اموال عمومی را تخریب کنند در شان ملت شریف ایران نیست و مسلما هم این افراد از ملت ایران نیستند.

رییس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین در پایان افزود: کسانی که در جامعه ناامنی ایجاد می‌کنند یکسری افراد بخصوصی هستند که می‌خواهند از جو نارضایتی مردم از مسائل اقصادی، در جهت اهداف خود سوءاستفاده کنند.
انتهای پیان/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان