۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از تجمعات مردمی/ خانواده‌ها نسبت به‌حضور فرزندانشان دقت کنند
کد خبر: ۲۷۰۱۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ ساعت: ۱۳:۴۰ ↗ لینک کوتاه

دادستان قزوین تاکید کرد

برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از تجمعات مردمی/ خانواده‌ها نسبت به‌حضور فرزندانشان دقت کنند

دادستان عمومی انقلاب قزوین گفت: خانواده‌ها نسبت حضور فرزندانشان دقت بیشتری داشته باشند؛ چراکه برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از تجمع مردمی صورت خواهد گرفت و قطع یقین سوءاستفاده کنندگان خود را در درون جمعیت پنهان می‌کنند.

برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از تجمعات مردمی/ خانواده‌ها نسبت به‌حضور فرزندانشان دقت کنند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی دادستان قزوین پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در نشست ویژه ستاد پیشگیری و مقابله با جرائم خاص در سالن جلسات دادسرای اظهار کرد: دادستان‌های شهرستان‌های استان با آمادگی کامل دستورات قانونی و لازم را به ضابطان قضایی داده اند از این رو ضابطان قضایی برای اقدام لازم متناسب با شرایط آمادگی کامل دارند.

وی افزد: برخی افراد معاند تلاش می کنند با سوء استفاده از ساده انگاری، مشکلات صنفی و اقتصادی مردم، دست به تخریب اموال مردم یا اموال عمومی بزنند که لازم است مردم آگاه باشند که با چنین اقداماتی بهانه دست دشمنان ندهند.

این مسئول با اشاره به برخی تحرکات و سوء استفاده از شور جوانان اضافه کرد: آتش زدن اماکن عمومی و شخصی مردم یکی از اقداماتی است که احتمال آن از قبل می رفت ولی چنین اقدامات تخریبی جز این که آب در آسیاب دشمن ریخته شود سودی نخواهد داشت و مردم باید در چهارچوب قانون مطالبات صنفی، اقتصادی و معیشتی خود را از مسئولان بخواهند.

اجازه سوءاستفاده از دغدغه های اقتصادی مردم را نمی‌دهیم
وی ادامه داد: در ابتدای آغاز اعتراض‌ها شعارهای مردم در خصوص معیشت، گرانی، تورم و مبارزه با فساد بود که دیدگاه نظام بر این است که مردم دغدغه‌هایی دارند و این دغدغه‌ها باید طرح شود ولی نباید برای طرح این گلایه و انتقاد از راهکارهای غیرقانونی و مورد توجه دشمن استفاده شود.

صادقی نیارکی ادامه داد: نباید کاری کرد که آمریکای خبیث شاد، صهیونیسم جنایتکار که دستش به خون کودکان و زنان و مردان فلسطینی آلوده است، شاد شود.

وی خاطرنشان کرد: نباید طوری حرف بزنیم و عمل کنیم که وهابیون از ترافیک یک خیابان پیراهن عثمان درست کنند و مردم و نظام را مورد هجمه قرار دهند.

دادستان قزوین با اشاره به سوء استفاده برخی از برخورد توأم با رأفت ضابطان قضایی و اظهار تأسف نسبت به این نوع تحرکات اعلام کرد: پلیس و سایر ضابطان دستگاه قضایی با اقتدار حضور دارند و تمام تلاش خود را دارند تا اقدامی غیرقانونی صورت نگیرد و اگر تجمعی نیز اتفاق می‌افتد این تجمع را با ارشاد متفرق می‌کنند تا بهانه به دست نااهلان و نامحرمان انقلاب و دشمنان به کمین نشسته نیفتد.

وی توضیح داد: لازم است خانواده‌ها نسبت حضور فرزندانشان دقت بیشتری داشته باشند؛ چراکه برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از تجمع مردمی صورت خواهد گرفت و قطع یقین سوءاستفاده کنندگان خود را در درون جمعیت پنهان می‌کنند.

صادقی نیارکی یادآورشد: امیدوارم خواسته‌های مردم و دغدغه‌های خانواده‌ها به خصوص جوانان توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مورد پیگیری قرارگیرد و در یک اقدام هم افزا و همکاری شایسته گام لازم برای ارتقای سطح زندگی مردم برداشته شود چرا که مردمی که در صحنه‌های مختلف انقلاب حاضر بوده اند، شایسته خدمتی بسیار بیشتر از شرایط حاضر هستند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان