۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین دشمن با ایجاد فتنه به دنبال ضربه زدن به کشور است/ تداوم اتحاد موجب افزایش قدرت ملی می‌شود
کد خبر: ۲۷۰۱۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ ساعت: ۱۱:۱۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس مجمع نمایندگان قزوین:

دشمن با ایجاد فتنه به دنبال ضربه زدن به کشور است/ تداوم اتحاد موجب افزایش قدرت ملی می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان قزوین گفت: اگر فتنه سال ۸۸ ادامه پیدا می‌کرد به وحدت و انسجام ملی کشور صدمه وارد می‌شد؛ چراکه فتنه ۸۸ در واقع خروجی علیه اعتقادات مذهبی و تعدی و تجاوز به حریم ولایت بود.

دشمن با ایجاد فتنه به دنبال ضربه زدن به کشور است/ تداوم اتحاد موجب افزایش قدرت ملی می‌شود
بهمن طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین  اظهار کرد: با درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری، توطئه‌ای که در واقع یک توطئه مشترک برون مرزی و بعضی از فریب‌خوردگان داخل کشور علیه نظام و حتی مقدسات مذهبی مردم بود و فضای غبارآلودی را در کشور ایجاد کرد، خنثی شد.

وی افزود: معتقدم دلیل وحدت و یکپارچگی همه سلایق و دیدگاه‌ها و جریان‌های سیاسی کشور در فتنه ۸۸ این بود که در آن جریان، مقدسات مردم به سخره گرفته شد و مساجد و قرآن که کتاب آسمانی ما مسلمانان است، مورد اهانت و بی‌حرمتی قرار گرفت.

نماینده مردم تاکستان در مجلس خاطرنشان کرد: اگر فتنه سال 88 ادامه پیدا می‌کرد به وحدت و انسجام ملی کشور صدمه وارد می‌شد؛ چراکه فتنه ۸۸ در واقع خروجی علیه اعتقادات مذهبی و تعدی و تجاوز به حریم ولایت بود.

وی تصریح کرد: فتنه 88 درصدد تحت الشعاع قرار دادن و صدمه زدن به انسجام و وحدت ملی و یکپارچگی نفوذناپذیر و بی‌بدیل مردم کشور بود که در سایه خون شهدا و فرمایشات راهبردی امام راحل و رهبر معظم انقلاب بین ادیان و مذاهب و فرق و نژاد و زبان‌های مختلف در سطح کشور ایجاد شده بود.

امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به وحدت و انسجام ملی نیاز دارد
طاهرخانی با بیان اینکه فرمایشات رهبر انقلاب چه در آن زمان و تا به امروز همواره فصل‌الخطاب است، عنوان کرد: اتحادِ استکبار و قدرت‌های پوشالی و زیاده‌خواهی همچون آمریکا و اسرائیل غاصب این است که کشور ما را به خطر بیندازند اما اتحاد و انسجام مردم در حماسه 9 دی موجب شکست توطئه دشمنان شد.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به وحدت و انسجام ملی نیاز دارد، تصریح کرد: در طول این سال‌ها اتحاد و انسجام ملی موجب عزت و اقتدار کشور در صحنه‌های بین‌المللی شده است و مردم ما از همه اقوام و طوایف همواره پشتیبان نظام و رهبری بوده و اتحاد خود را حفظ کرده‌اند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینکه استکبار بین‌المللی علیه ما یک اتحاد شومی ایجاد کرده و می‌خواهد کشور را تحت فشار قرار دهد؛ شکی نیست اما اگر آن حوادث رخ نمی‌داد و بهانه‌ای به آمریکای زیاده‌خواه و اذنابش نمی‌داد، آنها در برابر عزم و اراده و یکپارچگی ملت ما تسلیم می‌شدند.

وی ادامه داد: پس از حوادث سال 88 و تحلیل خام دشمن از وضعیت داخلی ایران، موضع گیری‌ها، علیه کشور ما شدیدتر شد که البته این موضوع نیز در نهایت به نفع کشور ما تمام شد؛ زیرا در بسیاری از مباحث دفاعی به زیرساخت‌های بومی دست یافتیم و برای دفاع از حریم کشور، قدرتمان را بومی سازی کردیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین تصریح کرد: با تدبیر دولتمردان و قوای سه گانه و زعامت رهبری، شتابی که در جهت افزایش توان دفاعی انجام شد، در نهایت به نفع کشور شد به طوریکه امروز در دنیا هم از نظر عقلی و منطقی و هم به لحاظ دفاع در مقابل تهاجمات و زیاده خواهی‌های احتمالی کشورهای زورگو حرفی برای گفتن داریم.

وی در پایان گفت: درسی که 9 دی به ما آموخت این است که باید اتحاد و انسجام خود را به مراتب افزایش دهیم؛ زیرا تداوم اتحاد و انسجام ملی موجب افزایش قدرت کشور می‌شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان