۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سایت آپارات به حال خود رها شده؟
کد خبر: ۲۷۰۱۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ ساعت: ۱۰:۴۴ ↗ لینک کوتاه

حمایت آزادانه از منافقین و بهائیان؛

سایت آپارات به حال خود رها شده؟

آنچه در مدت فعالیت سایت آپارات به وضوح دیده می شود عدم نظارت صحیح بر فعالیت های آن است، گویا متولیان فرهنگی بر نحوه و ابعاد فعالیت این رسانه هیچ گونه اشرافی ندارند.

سایت آپارات به حال خود رها شده؟
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ،سایت آپارات با هجمه های علیه صدا و سیما، محدودیت های این سازمان و البته گاهاً بد سلیقگی هایی که وجود دارد، توانست بین کاربران فضای مجازی برای خود جا باز کند. آپارات شاید در ابتدا تنها فضایی برای اشتراک ویدئوهای متنوع و پر طرفدار بود، اما رفته رفته ساخت برنامه هایی توسط این مجموعه نیز بدان اضافه شد.


آنچه که در مدت فعالیت این سایت به وضوح دیده می شود عدم نظارت صحیح بر فعالیت های آن است، گویا متولیان فرهنگی بر نحوه و ابعاد فعالیت این رسانه هیچ گونه اشرافی ندارند.


در این سایت به وفور ویدئوهای به اصطلاح آموزشی دیده می شود که در تلاش برای عادی سازی مسائل جنسی هستند و به خود اجازه می دهند در مورد هر گونه موضوعی ابراز عقیده کنند، مشکل اینجاست که این بار آموزش مسائل زناشوئی نه به افرادی که بدان احتیاج دارند بلکه در اختیار تمام کسانی که به اینترنت دسترسی دارند قرار می گیرد.

 

 

در این سایت بعضا افراد مساله دار که از آن ها به عنوان افراد  بهایی که نامشان در لیست اعضای مرکز بهاییان سانتامونیکا نیز ذکر شده، نیز به ارائه آموزش مسائلی نظیر خود ارضایی می پردازند! بی آنکه نظارتی از سوی مسئولین صورت بگیرد.

 


همچنین در این سایت مستقیم به سراغ عادی سازی روابط جنسی نامشروع رفته و در برنامه ای موسوم به «تی وی گرام» به سراغ موضوع «همراه یا Partner»  و همچنین «وان نایت استندOne night stand » و عادی سازی این روابط در بین مردم می‌رود. در بخشی از این برنامه گزارشگر در گفتگو با جوانان و خانواده‌های ایرانی به صراحت توضیح می‌دهد که منظورش این است که "تصمیمی است که آدمها با یکدیگر می‌گیرند و به بیرون می‌روند و یک پارتنر پیدا می‌کنند و یک شب را با هم می‌گذرانند و ..." آیا چیز خوبی است؟ و اغلب افراد آن را تایید می کنند و از تجربه کردن آن می‌گویند.

 



یکی دیگر از آسیب هایی که سایت آپارات از خود به جا گذاشته ایجاد تغییر تدریجی در سبک زندگی ایرانی-اسلامی، و ترویج خوی تجمل پرستی و اشرافی گری است. تبلیغ سبک زندگی غربی، زندگی لاکچری و... جدای از برنامه های خود آپارات توسط طبقه مرفه و آن دسته از کاربرانی که همیشه به دنبال خود نمایی و چشم و هم چشمی هستند نیز دنبال می شود که با توجه به گستردگی مخاطبان این ویدئوها آثار سوء بسیاری به دنبال خواهد داشت. (اینجا را بخوانید)

شاید برای تمامی این اتفاقات بتوان توجیهی تراشید اما انتشار ویدئو در تجلیل از منافقین با هیچ توجیهی پذیرفته نیست.

 



از تمامی موارد بالا و موارد این چنینی تنها یک برداشت می شود داشت و آن اینکه آپارات به حال خود رها شده، گویا گردانندگان آن از اثرات مخرب کاری که انجام می دهند آگاه نیستند. مسئولین نیز هیچ گونه برخورد و یا ارشادی در این رابطه ندارند و این وضعیت را وخیم تر می کند.

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان