۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین صدایی که از بلندگوی دشمن حمایت می‌شود، توطئه است
کد خبر: ۲۷۰۱۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ ساعت: ۱۰:۳۰ ↗ لینک کوتاه

کانال تلگرامی قوامی نوشت؛

صدایی که از بلندگوی دشمن حمایت می‌شود، توطئه است

کانال تلگرامی قوامی نوشت: هموطن، امروز هم دشمنان در پی ویرانه کردن ایران بزرگ و مردم غیورش هستند، هرجا صدایی شنیدید که، از بلندگوی دشمن هم حمایت می‌شود بدانید توطئه ای تازه است.

صدایی که از بلندگوی دشمن حمایت می‌شود، توطئه است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ طی روزهای گذشته شاهد اعتراضات مردمی به واسطه وضع بد اقتصادی و بیکاری و مشکلات معیشتی مردم بودیم که این اعتراضات در شهرهای مختلف کشور ادامه پیدا کرد و در استان قزوین نیز انجام گرفت؛ اما نکته قابل تامل در این میان عده ای از فرصت طلبان داخلی و خارجی با حمایت سلطنت طلبان با نفوذ لیدرهای خود در بین این تجمعات اعتراضات مسالمت آمیز مردم را به آشوب و تخریب اموال عمومی و آتش زدن برخی مراکز دولتی و عمومی تبدیل کردند.

در پی گسترش این ناآرامی و سوءاستفاده تبلیغاتی دشمن کانال تلگرامی قوامی نوشت:

انتشار بدید مردم آگاه شوند

سوری‌ها می‌گویند: در اوایل اعتراضات مدنی علیه کشور، که توسط عربستان و آمریکا طراحی شده بود مردم برای حقوق خود به خیابان آمدند، در حالی که نفهمیدند گوشت قربانی دشمنان سوریه اند، در یکی از این اعتراضات در حالی که مردم در مقابل نیروهای نظامی تجمعی داشتند، به ناگاه از داخل جمعیت چند نفر!! نیروهای نظامی مستقر در صحنه را به رگبار بستند!

که متاسفانه با این کار تروریست‌ها، نظامیان سوری هم به سمت مردم تیراندازی کردند چون فکر کردند که این مردمند که بجنگ آنها آمده اند!

فلذا این حربه ای شد برای ورود تروریست‌ها و مزدوران داخلی و خارجی و قتل و غارت و تجاوز به نوامیس مردم و نابود کردن تمام زیرساخت‌های سوریه!

هموطن، امروز هم دشمنان در پی ویرانه کردن ایران بزرگ و مردم غیورش هستند، هرجا صدایی شنیدید که، از بلندگوی دشمن هم حمایت می‌شود بدانید توطئه ای تازه است. 
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان