۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین بیش از ۳۰۰ زائر اولی به حرم رضوی اعزام می‌شوند
کد خبر: ۲۷۰۱۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ ساعت: ۱۲:۱۲ ↗ لینک کوتاه

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی قزوین:

بیش از ۳۰۰ زائر اولی به حرم رضوی اعزام می‌شوند

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین از اعزام ۳۰۸ زائر اولی در دی ماه سال جاری در قالب ۷ کاروان به مشهد مقدس خبر داد.

بیش از ۳۰۰ زائر اولی به حرم رضوی اعزام می‌شوند
علی نبیئی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به فعالیت کانون خادم‌یاران رضوی در استان اظهار کرد: کانون‌ خادم‌یاران رضوی با هدف خدمات‌رسانی به مردم در قالب برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی از جمله طرح زائر اولی‌ها، طرح عیادت از بیماران و جذب خادم‌یار رضوی و همچنین شناسایی محرومان و نیازمندان و خدمت‌رسانی به آنها، جمع‌آوری نذورات و شناسایی خیران برای مشارکت و همکاری در ارائه خدمات به مردم مناطق محروم راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: از خرداد ماه سال جاری تاکنون 3 کانون خادمیار تخصصی در قزوین افتتاح شده است؛ همچنین 11 کانون خادمیاری در مساجد استان و 5 دفتر نمایندگی در استان قزوین آغاز به کار کرده‌اند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز نیز(10 دیماه) دفتر نمایندگی شهرستان بویین زهرا، کانون خادمیاری در مسجد14 معصوم شهرستان بوئین زهرا و کانون خادمیاری در مسجد جامع شهر شال افتتاح می‌شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اهداف اجرای طرح زائر اولی بیان کرد: طرح مهر درخشان زائر اولی‌ها با هدف اعزام افراد بالای 40 سال که تاکنون به دلیل وضعیت معیشتی، توان مالی برای زیارت بارگاه منور حضرت امام رضا(ع) را نداشته‌اند، در استان قزوین در حال اجرا است.

نبیئی افزود: در راستای اجرای این طرح 3000 نفر زائراولی واجد الشرایط شناسایی شده‌اند که تاکنون 1344 نفر در قالب 32 کاروان به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین با اشاره به اعزام 308 نفر زائر اولی در دی ماه سال جاری در قالب 7 کاروان به مشهد مقدس تصریح کرد: اعزام زائران به صورت 5 روزه بوده و زائران در زائر شهر آستان قدس اسکان خواهند یافت؛ ضمن اینکه بازدید از مراکز دیدنی آستان قدس و اهدای بسته‌های فرهنگی از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده برای زائران است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان