۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین یتیم بدون مسکن، تا پایان سال ۹۷ نخواهیم داشت
کد خبر: ۲۷۰۱۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ ساعت: ۱۱:۵۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

یتیم بدون مسکن، تا پایان سال ۹۷ نخواهیم داشت

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: کمیته امداد براساس سیاست‌های اعلامی ریاست این نهاد، تأمین مسکن را یکی از اولویت‌های کاری خویش قرار داده است؛ از این رو در برنامه کوتاه مدت تلاش می‌کنیم تا پایان سال ۹۷ یتیم بدون مسکن نداشته باشیم.

یتیم بدون مسکن، تا پایان سال ۹۷ نخواهیم داشت
مجید مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ارزیابی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که مهمترین نیاز مددجویان کمیته امداد مسکن و اشتغال است چراکه با داشتن اشتغال، مددجو صاحب درآمد شده و نیازی به کمک دیگران ندارد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: مسکن نیاز دیگر مددجو است چراکه بخش زیادی از هزینه‌های زندگی افراد برای مسکن صرف می‌‍شود؛ از این رو تأمین مسکن می تواند به افزایش توان اقتصادی خانواده مددجو منجر شود.

وی عنوان کرد: رفع مشکل مسکن مددجویان در برنامه کوتاه مدت پیگیری می‌شود که در گام نخست ایتام فاقد مسکن را خانه دار می‌کنیم.

مومنی تصریح کرد: کمیته امداد براساس سیاست‌های اعلامی ریاست این نهاد، تأمین مسکن را یکی از اولویت‌های کاری خویش قرار داده است؛ از این رو در برنامه کوتاه مدت تلاش می‌کنیم تا پایان سال 97 یتیم بدون مسکن نداشته باشیم.

وی بیان کرد: در برنامه بعدی سایر مددجویان را خانه دار می‌کنیم اما اجرای این برنامه مستلزم همراهی دستگاه‌های دیگر است چراکه براساس توافق صورت گرفته میان مهندس فتاح و استاندار قزوین، استانداری قزوین تعهد کرده زمین لازم برای ساخت هزار و 200 مسکن را فراهم کند که در صورت تأمین زمین و فراهم شدن تسهیلات بانکی و همکاری سایر دستگاه‌ها، کمیته امداد موفق به اجرای برنامه خود در تأمین مسکن خواهد شد.

این مسئول یادآورشد: کمیته امداد در کنار موضوع مسکن با جدیت موضوع اشتغال نیازمندان را پیگیری می‌کند تا مددجویان بتوانند زندگی شرافتمندانه و توأم با عزت داشته باشند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان