۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین گرانی‌های اخیر ناشی از سودجویی افراد فرصت‌طلب است/ تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد جدی کند
کد خبر: ۲۷۰۰۹۹ نویسنده: بابایی صالح تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ ساعت: ۱۰:۲۲ ↗ لینک کوتاه

نماینده آوج و بوئین زهرا در مجلس:

گرانی‌های اخیر ناشی از سودجویی افراد فرصت‌طلب است/ تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد جدی کند

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس با تاکید بر برخورد جدی با متخلفان گفت: گرانی‌های اخیر که خارج از چارچوب قوانین است از سودجویی برخی از افراد فرصت طلب نشأت می‌گیرد.

گرانی‌های اخیر ناشی از سودجویی افراد فرصت‌طلب است/ تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد جدی کند
روح الله بابایی صالح در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد: برخی از اجناس در روزهای اخیر گران شده که ناشی از سودجویی برخی افراد فرصت طلب است.

وی افزود: برخی از سودجویان به محض اینکه مطلع شدند قرار است قیمت حامل‌های انرژی افزایش یابد قبل از اجرای این طرح، اجناس را گران کردند و قیمت‌ها را افزایش دادند.

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس اضافه کرد: بنا به اظهارات آقای جهانگیری، دولت در این زمینه ورود پیدا کرده و پیگیر است.

بابایی صالح ادامه داد: تعزیرات حکومتی باید وارد عمل شود و با افراد سودجویی که اقدام به افزایش قیمت کالاها کرده اند به شدت برخورد کند.

وی عنوان کرد: بحث افزایش حامل‌های انرژی در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و پس از طرح جزییات بودجه در صحن مجلس قطع به یقین نمایندگان مردم که مدافع حقوق مردم هستند، اقدامی نمی‌کنند که به ضرر مردم باشد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: برنامه ریزی‌ها باید به گونه ای باشد که هم دولت به خواسته‌های خود برسد و هم گرانی مردم را نگران نکند.

وی تصریح کرد: دولت برای اینکه امورات کشور را بگذراند باید قیمت اجناس را افزایش دهد؛ اما این افزایش در چارچوب قوانین باشد.

وی بیان کرد: گرانی‌ها باید در حد وسع مردم و توانایی مالی آنان باشد تا مردم قدرت خرید داشته باشند.

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس خاطرنشان کرد: در ایام بودجه ریزی کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی وظایف خود را به خوبی انجام دادند و قطع به یقین کمیسیون تلفیق هم با گرانی خارج از قواعد مخالفت می‌کند.

بابایی صالح یادآور شد: به مردم تأکید می‌کنم نگران نباشند و بدانند که شایعه سازی‌ها و جوسازی‌ها موجب شده سودجویان قیمت اجناس را افزایش دهند که با این موضوع برخورد می‌شود.
انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان