۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین تشویق اغتشاش‌گران به آشوب توسط آمدنیوز +عکس
کد خبر: ۲۷۰۰۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ ساعت: ۱۰:۱۶ ↗ لینک کوتاه

اشاعه وحشی گری و خشونت توسط آمد نیوز؛

تشویق اغتشاش‌گران به آشوب توسط آمدنیوز +عکس

کانال تلگرامی آمد نیوز تلاش کرد با اشاعه وحشی‌گری و خشونت اغتشاش‌گران را به درگیری با نیرو های امنیتی بکشاند.

تشویق اغتشاش‌گران به آشوب توسط آمدنیوز +عکس
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،کانال معاند آمد نیوز پس از اشاعه خشونت و دعوت از مردم برای به آشوب کشیدن خیابان‌ها توسط موسس تلگرام بسته شد. آمدنیوز از روزهای گذشته سعی داشت با خط‌دهی به اغتشاش‌گران هدف تجمع مردمی نه به گرانی را تغییر دهد و شرایط را به سمت آشوب و هرج و مرج در کشور ببرد. این رسانه با وقاحت تمام تصاویری از آتش زدن عکس شهدا توسط اغتشاش‌گران منتشر کرد و به آنها آموزش ساخت کوکتل مولوتوف داد تا با نیرو های امنیتی درگیر شوند و امنیت ملی را خدشه‌دار کنند.در همین رابطه پاول دوروف موسس تلگرام پس از تذکر وزیر ارتباطات به دلیل اشاعه خشونت این کانال را فیلتر کرد.

پاول دوروف با انتشار توییتی نوشت:

یک کانال تلگرامی (آمدنیوز) آموزش استفاده از کوکتل مولوتوف را به مخاطبانش آغاز کرده بود و به دلیل مقررات ما درباره «عدم دعوت به خشونت» معلق شد.

مراقب باشید، اینها خطوطی هستند که نباید از آنها عبور کرد.

اشاعه وحشی گری و خشونت توسط آمد نیوز+عکس

جریان ضد انقلاب تلاش کرد با کمک بوقچی‌های رسانه‌ای خود به خصوص آمد نیوز در سالگرد حماسه نه دی حضور مردم را به حاشیه ببرد. این جریان به کمک منافقین داخلی تظاهرات مسالمت آمیز مردم را به آشوب کشید و فضای تجمع را ملتهب کرد.

آمد نیوز که در مدت فعالیت خود به دلیل انتشار اسناد کذب و ساختگی به جاعل نیوز معروف شده بود، سعی داشت با احساسی کردن فضا و انتشار اخبار کذب از سراسر کشور وحدت ملت ایران را برهم زند و از آب گل آلود برای اربابان خبیث خود ماهی بگیرد.

اغتشاش‌گران تحت حمایت آمد نیوز و دیگر رسانه‌های معاند اقدام به تخریب اموال عمومی و آتش زدن سطل آشغال‌ها کردند. تصویر زیر بخشی از اشاعه خشونت آمد نیوز است که از اغتشاش‌گران می خواهد به برخی مراکز هجوم بیاورند و اموال عمومی مردم را تخریب کنند. آمد نیوز قصد دارد به اغتشاش‌گران خط‌دهی کند تا به صدا و سیما و سازمان بسیج دانشجویی حمله کنند.

اشاعه وحشی گری و خشونت توسط آمد نیوز+عکس

رذالت این رسانه تا آنجاست که فیلمی از به آتش کشیدن پرچم کشورمان توسط اغتشاش گران را منتشر می کند؛ پرچمی که نام "الله" بر روی آن حک شده است.

نکته جالب و طنز تلخ ماجرا دفاع کشورهای غربی و استکباری از اقدامات خلاف امنیت ملی توسط اغتشاش‌گران و ناآرامی‌ها در کشورمان است.کار به جایی رسیده است که منافقین و سرکرده شان مریم رجوی که دستشان به خون 17000 نفر از مردم کشورمان آلوده است، از اغتشاش‌ها حمایت می‌کنند.

 موضع‌گیری آمد نیوز به طور کامل مطابق با خواست ضد انقلاب و دولت‌های معاند غربی و سعودی هاست. در این شرایط،  فیلترینگ آمد نیوز می تواند گامی رو به جلو برای وحدت مردم و جلوگیری از وحشی‌گری اغتشاش گران و منافقان داخلی باشد.

اشاعه وحشی گری و خشونت توسط آمد نیوز+عکس

اشاعه وحشی گری و خشونت توسط آمد نیوز+عکس

انتهای پیام/1404


منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان