۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین گرانی‌های اخیر به هیچ عنوان قابل قبول نیست/ دولت فکری برای نجات مردم از شرایط بد اقتصادی کند
کد خبر: ۲۷۰۰۶۹ نویسنده: بهمن طاهرخانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۹ ساعت: ۱۵:۲۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

گرانی‌های اخیر به هیچ عنوان قابل قبول نیست/ دولت فکری برای نجات مردم از شرایط بد اقتصادی کند

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید به فکر نجات مردم از وضعیت اقتصادی موجود باشد؛ زیرا این وضعیت تحت هیچ شرایطی قابل توجیه نیست که مردم نتوانند یک زندگی عادی داشته باشند.

گرانی‌های اخیر به هیچ عنوان قابل قبول نیست/ دولت فکری برای نجات مردم از شرایط بد اقتصادی کند
بهمن طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به گرانی‌های اخیر و گله مندی مردم از وضعیت فعلی اظهار کرد: این گرانی‌ها از هفته قبل شروع شده و دولت هنوز توضیح خاصی در مورد گرانی‌های اخیر به مجلس ارائه نداده است.

وی افزود: به عنوان نماینده مردم معتقدم گرانی‌های اخیر به هیچ وجه قابل توجیه نیست؛ زیرا مردم از نظر معیشتی در فشار هستند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس اضافه کرد: از سوی دیگر این گرانی‌ها با منویات رهبر معظم انقلاب که فرمودند امسال سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است، منافات دارد.

طاهرخانی ادامه داد: هر اندازه توان مالی مردم را کاهش دهیم به همان میزان کشور را از اشتغال و استقلال اقتصادی محروم می‌کنیم.

وی عنوان کرد: در شرایط اقتصادی فعلی کشور، قطع به یقین دولت هر توجیهی برای گرانی‌های اخیر ارائه دهد قابل توجیه نیست.

مردم از دولت و مسئولین رفاه ویژه ای مطالبه نکرده اند

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین تصریح کرد: یکی از وظایف حاکمیت تأمین رفاه و معیشت مردم است تا مردم حداقل زندگی عادی داشته باشند؛ بنابراین به عنوان نماینده مردم نسبت به وضع موجود انتقاد دارم زیرا باید خواسته‌های مردم را به مسئولین کشور منتقل کنم.

طاهرخانی گفت: دولت باید به فکر نجات مردم از وضعیت اقتصادی موجود باشد؛ زیرا این وضعیت تحت هیچ شرایطی قابل توجیه نیست که مردم نتوانند یک زندگی عادی داشته باشند.

وی بیان کرد: مردم از دولت و مسئولین نظام رفاه ویژه ای مطالبه نکرده اند؛ بلکه خواستار این هستند که شرایط بگونه ای باشد بتوانند زندگی عادی خود را اداره کنند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس تصریح کرد: مسائل بین المللی و حاشیه ای بخشی از توان اقتصادی کشور را می‌گیرد اما اینطور نیست که تمام توان کشور را بگیرد؛ بنابراین دولتمردان، مجموعه قوا و در رأس همه آنها دولت باید برای خروج از وضعیت موجود برنامه ریزی کرده و راهکار مناسبی در پیش گیرد.

طاهرخانی عنوان کرد: وقتی دولت دست به کار شود قطع به یقین بقیه قوا هم از آن حمایت کرده و به کمک دولت می‌روند.
انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان