۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین ۹ کیلوگرم موادمخدر در قزوین کشف شد
کد خبر: ۲۷۰۰۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۹ ساعت: ۱۳:۴۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان:

۹ کیلوگرم موادمخدر در قزوین کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گفت: نیروی انتظامی راننده سواری پیکان را دستگیر و در بازرسی از خودرو مقدار ۹ کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک در ۹ بسته کشف شد.

 ۹ کیلوگرم موادمخدر در قزوین کشف شد
سرهنگ بیژن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و برخورد قاطعانه با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از قاچاق و انتقال مقادیری موادمخدر به استان از طریق یک قاچاقچی مطلع شدند.

این مقام انتظامی در این خصوص بیان کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر پس از بررسی‌های لازم در خصوص نحوه و زمان انتقال مواد مخدر بلافاصله با همکاری پلیس شهرستان"البرز"در محورهای ورودی استان با انجام طرح ایست و بازرسی به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.

وی افزود: با گسترش چتر اطلاعاتی و در بررسی‌های لازم ماموران مشخص شد قاچاقچی مواد حین برگشت به قزوین در آزاد راه "کرج – قزوین" در محدوده شهرستان "آبیک"با خودروی "پیکان "خود با یک دستگاه سواری پراید تصادف کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اضافه کرد: بلافاصله ماموران پلیس مبارزه مواد مخدر استان و شهرستان البرز و آبیک در محل تصادف حاضر و راننده سواری پیکان را دستگیر و در بازرسی از خودرو مقدار 9 کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک در 9 بسته کشف شد.

خدایی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان