۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۱۵ تن تخم مرغ وارد بازار استان می‌شود
کد خبر: ۲۷۰۰۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۹ ساعت: ۱۲:۱۵ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استانداری قزوین:

۱۵ تن تخم مرغ وارد بازار استان می‌شود

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: به منظور کنترل قیمت حداقل روزانه ۲۰ درصد تخم مرغ تولیدی واحدهای تخمگذار استان به میزان ۱۵ تن وارد بازار استان شود.

۱۵ تن تخم مرغ وارد بازار استان می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین پیش از ظهر امروز(شنبه) در جلسه تنظیم بازار در استانداری قزوین اظهار کرد: ستاد تنظیم بازار وظیفه کنترل بازار و رصد عرضه و تقاضای محصولات را دارد که در این زمینه اقدامات لازم انجام می‎شود.

وی یادآور شد: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال؛ باید نظارت دقیق و مناسبی بر بازار توزیع کالاهای اساسی و موردنیاز شهروندان انجام شود.

این مسئول اذعان کرد: باید با دقت و هوشیاری ، آینده نگری و پیش بینی بازار را بخوبی رصد کنیم تا دچار التهاب نشود و همه وظیفه داریم تلاش کنیم تا مشکلی در تامین مایحتاج و مواد غذایی مورد نیاز شهروندان ایجاد نشود.

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: جلسات ستاد تنظیم بازار تا شب عید هر هفته باید در شهرستان‌ها بطور منظم تشکیل شود تا برنامه ریزی لازم برای تامین اقلام و کالاهای اساسی مردم صورت گیرد.

حبیبی به موضوع توزیع تخم مرغ در سطح استان اشاره کرد: استان قزوین یکی از قطب‌های مهم تولید مرغ و تخم مرغ در کشور محسوب می‌شود که بایستی تدابیر لازم برای تولید بیشتر در این زمینه اندیشیده شود.

وی بیان کرد: به منظور کنترل قیمت حداقل روزانه 20 درصد تخم مرغ تولیدی واحدهای تخمگذار استان به میزان 15 تن مصوب 12 هزار و 600 تومان وارد بازار استان شود.

حبیبی خاطر نشان کرد: در آستانه شب عید با توجه به مصرف بالای تخم مرغ در بین شهروندان ، بایستی از هم اکنون میزان نیاز استان را افزایش داد تا مردم با مشکل مواجه نشوند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان