۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین هدف اصلی فتنه ۸۸ براندازی نظام و انقلاب بود/ برخی‌ها هنوز بر جهالت و غفلت ایام فتنه باقی مانده‌اند
کد خبر: ۲۷۰۰۴۷ نویسنده: حجت الاسلام نورالله قدرتی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۹ ساعت: ۹:۱۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

هدف اصلی فتنه ۸۸ براندازی نظام و انقلاب بود/ برخی‌ها هنوز بر جهالت و غفلت ایام فتنه باقی مانده‌اند

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: اظهرمن‌الشمس است که هدف اصلی فتنه ۸۸ دغدغه عدم وجود دموکراسی در ایران و بحث تقلب در انتخابات نبود بلکه براندازی نظام و انقلاب اسلامی نشانه‌گیری آنان قرار داشت.

هدف اصلی فتنه ۸۸ براندازی نظام و انقلاب بود/ برخی‌ها هنوز بر جهالت و غفلت ایام فتنه باقی مانده‌اند
حجت الاسلام نورالله قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به دلایل ضرورت گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار کرد: انقلاب ما انقلابی با اهداف مشخص و مبتنی بر آموزه‌های دینی، فقهی و ارزش‌های اخلاقی و انسانی است.

وی افزود: داشتن نگاه توحیدی و ولایی و استکبار ستیزی و مردم داری از شاخصه‌های اصلی نظام اسلامی ما است .

رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی، نظامی مبتنی بر توحید، اعتقاد به ولایت، معاد و ارزش های دینی و نظامی است که سر سازش با نظام استکباری و ظلم و ظالمین ندارد.

وی ادامه داد: این نظام با این نگاه و اندیشه، در زمان انقلاب، دوران دفاع مقدس و دوران حصر و در طول این سنوات در عمل نیز نشان داده که حاضر نیست برای رسیدن به بعضی از مباحث و مسائل دنیوی از ارزش‌های خودش کوتاه بیاید.

قدرتی تصریح کرد: این نظام با آن اندیشه مادی و استکباری حاکم بر دنیا هیچ سنخیتی ندارد و ما هیچ وقت نخواهیم توانست با نظام استکباری سازش کنیم.

وی بیان کرد: ما در راستای ارزش‌های خود ایستاده‌ایم و البته سر جنگ هم با کسی نداریم، اما اگر کسی بخواهد به ارزش‌های ما تعرض بکند، چه فیزیکی و چه غیر فیزیکی، در مقابل او خواهیم ایستاد‌.

رئیس کل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: نظام استکباری از همان ابتدای پیروزی انقلاب، فتنه‌های مختلفی را در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اخلاقی و نظامی علیه کشور ما آغاز کرد.

وی اضافه کرد: دشمن نیز بر سر مواضع کفر خود ایستاده است، ما نیز محکم بر موضع حق خود ایستاده‌ایم و برای این کار نیز هزینه های بسیاری در در طول تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس پرداخت کرده‌ایم.
قدرتی تصریح کرد: گاهی در کشور زمینه‌های داخلی نظیر جهالت، غفلت، غرور، تکبر و دنیا طلبی موجب بروز مشکلاتی می‌شود که نظام استکباری نیز از این فرصت‌ها استفاده می‌کند، همچنانکه در فتنه سال 88 احساس کرد می‌تواند ضربه‌ای به انقلاب وارد سازد.

وی افزود: به هر حال کشور در بخش‌های مختلف دارای کمبودهایی است و ما قبول داریم تا رسیدن به نقطه مطلوب خیلی فاصله داریم؛ دشمن نیز با توجه به کمبود‌هایی که وجود دارد و غفلت، جهالت و گاهی غرور گروهی دیگر از شرایط استفاده کرده و عده‌ای را به میدان آورد تا به خیال خودش ضربه کاری به نظام وارد کرده و حرکت انقلاب را متوقف کند.

در 9 دی، فتنه دشمنان شکست خورد
رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: اما به لطف خدا، مردم با تکیه بر باورها و اعتقادات مبتنی بر بصیرت برگرفته از هدایت‌های ولایت فقیه به خوبی توانستند فتنه را تشخیص دهند که ریشه در خارج از کشور دارد.

وی تصریح کرد: روز 9 دی با حضور مردم، این فتنه هم با شکست مواجه شد، اما تمام نشده است و ما باید هر سال این روز را گرامی بداریم.

قدرتی بیان کرد: همه آحاد جامعه و به ویژه نسل جوان و نوجوان که وارث دستاوردهای انقلاب و زحمات خون شهدا هستند؛ توجه داشته باشند که این انقلاب مفت بدست نیامده است و باید برای حفظ و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و نظام تلاش کنند.

وی تصریح کرد: هر زمان که دشمن فرصت پیدا بکند، بعید نیست که دوباره چنین فتنه‌ای را ایجاد بکند؛ لذا بر همه ما، حتی ملی‌گراها تکلیف است در راستای حفظ ارزش‌های کشور قدم برداریم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تاکید کرد: اگر می‌خواهیم کشور عزیزمان از اقتدار و سربلندی لازم برخوردار باشد باید همه افراد با گرایش‌های مختلف سیاسی در مقابل هر حرکت فتنه‌انگیزی محکم زیر پرچم ولایت با وحدت و همدلی بایستند.

این مسئول بیان کرد: اظهرمن‌الشمس است که هدف اصلی فتنه 88 دغدغه عدم وجود دموکراسی در ایران و بحث تقلب در انتخابات نبود؛ بلکه براندازی نظام و انقلاب اسلامی نشانه‌گیری آنان قرار داشت.

وی در ادامه گفت: دشمن به فتنه 88 امید بسته و خواب‌هایی را برای انقلاب دیده بودند؛ ولی متاسفانه بعضی‌ها هنوز بر همان جهالت و غفلت و گاهی غرور خود پافشاری می‌کنند؛ در حالیکه راه سعادت و رستگاری این عده آن است که با اقرار به اشتباه خود و عذرخواهی از ملت و خانواده‌های شهدا و مقام معظم رهبری به آغوش نظام و انقلاب برگردند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان