۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین میثاق ملت ایران با انقلاب اسلامی جاودانه است
کد خبر: ۲۷۰۰۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۸ ساعت: ۱۶:۸ ↗ لینک کوتاه

بیانیه خانه‌ی مطبوعات استان قزوین به مناسبت "۹ دی":

میثاق ملت ایران با انقلاب اسلامی جاودانه است

در بیانیه خانه مطبوعات آمده است: در شرایط کنونی تخریب نهادهای قانونی کشور، تخریب دولت خدمتگزار، تخریب قوه محترم قضائیه و تخریب مجلس شورای اسلامی حاصلی جز ناامید کردن مردم در پی نخواهد داشت.

میثاق ملت ایران با انقلاب اسلامی جاودانه است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ خانه مطبوعات استان قزوین با گرامیداشت سالگرد حماسه" 9 دی" بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
میثاق ملت ایران با انقلاب اسلامی جاودانه است؛

در این بیانیه آمده است: روز نهم دی‌ماه، برگ درخشان دیگری است در تقویم پرشکوه ایران اسلامی و نقطه پایان فتنه آمریکایی که هشت ماه آرامش و امنیت کشورمان را متلاطم کرده و حوادث تلخی را در سال ۸۸ رقم‌زده بود. درس بزرگ این روز، میثاق جاودان مردم و آمیختگی جان و روح آنان با اسلام، نمایش عشق ملت به اباعبدالله الحسین (ع) و حضور مؤثر مردم در میدان برای دفاع از حریم ولایت و انقلاب اسلامی است.

بی‌شک صاحبان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم هستند و هم اینان برای حفظ و حراست از دو پایه مهم اسلامیت و جمهوریت نظام، بدون نگاه به جناح‌ها و گروه‌ها و دسته‌ها، به خروش آمدند و خط پایانی بر لجاجت و ناآگاهی معدودی از خواص داخلی و تحریک بیگانگان کشیدند.

این بیانیه می‌افزاید: خانه مطبوعات استان قزوین ضمن گرامیداشت این روز و قدردانی از مردم ولایتمدار استان قزوین که همواره در طول تاریخ ۳۹ ساله انقلاب تعهد خود را بر آرمان‌های اسلامی به اثبات رسانده‌اند، بار دیگر از مردم شریف استان قزوین برای شرکت در تجمع حامیان ولایت دعوت کرده و اعلام می‌کند:

1. پایبندی به قانون اساسی به‌عنوان میثاق بزرگ اسلامی و ملی، ضامن ثبات، آرامش و امنیت کشور بوده و بدون شک اگر در سال ۸۸ نیز طرف‌های انتخابات به قانون اساسی و قوانین موضوعه کشور پایبند می‌بودند و تنش‌های تلخ و اردوکشی‌های خیابانی را به راه نمی‌انداختند، هرگز شاهد صدمات جبران ناشدنی به کشور و ملت نبودیم.

2. رسانه‌ها در این میان وظیفه‌دارند تا با روشنگری و تبیین حقیقت تاریخی و نیز تبیین مفهوم «فتنه» بر اساس روایات امیرالمؤمنین (ع) و معصومین علیهم‌السلام و نیز اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری به آگاه‌سازی مردم بپردازند و نقش خود را ایفا کنند.

3. بدون شک ناامید کردن مردم از آینده انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناکارآمد نشان دادن دولت خدمتگزار خیانت به ساحت ملت ایران است و رسانه‌ها وظیفه‌دارند تا ضمن ارائه نقد منصفانه به‌دوراز سیاست زدگی، دلسوزانه به مردم و نظام کمک کنند تا با پرورش روح امید و خودباوری زمینه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم آورند، بدون شک آگاهی مردم از خدمات دولت، از توسعه اقتصادی، علمی و انسانی کشور و نیز آگاهی آن‌ها از واقعیت چالش‌ها و مشکلات فضایی را فراهم می‌آورد تا همراهی مردم و مسئولان، خط‌شکنِ مشکلات اقتصادی باشد و این وظیفه خطیر رسانه‌ها در این برهه خطیر است.

4. در شرایط کنونی تخریب نهادهای قانونی کشور، تخریب دولت خدمتگزار، تخریب قوه محترم قضائیه و تخریب مجلس شورای اسلامی حاصلی جز ناامید کردن مردم در پی نخواهد داشت، امیدواریم رسانه‌های استان قزوین بنا به رسالت خویش مهم‌ترین مسائل و دغدغه‌ها را تشخیص داده و زبان گویای مردم و یاری‌رسان مسئولان در حل مشکلات باشند.
"و ما النصر الا من عندالله"

"خانه‌ی مطبوعات استان قزوین"
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان