۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین شناسایی عوامل آتش‌زدن حسینیه درکه در دستور کار
کد خبر: ۲۷۰۰۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۸ ساعت: ۱۵:۴۵ ↗ لینک کوتاه

تازه‌ترین جزییات از حمله به حسینیه سادات درکه ؛

شناسایی عوامل آتش‌زدن حسینیه درکه در دستور کار

معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران جزئیاتی از حمله برخی افراد به حسینیه سادات درکه تهران را تشریح کرد.

شناسایی عوامل آتش‌زدن حسینیه درکه در دستور کار
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، علی‌اصغر ناصربخت درباره تازه‌ترین جزییات از حمله برخی افراد ناشناس به حسینیه سادات درکه تهران اظهار کرد: متاسفانه بامداد هفتم دی ماه این حسینیه که یکی از آثار ارزشمند مذهبی و فرهنگی به شمار می‌رود توسط افراد دچار حریق شد و بخشی از اموال نیز در آتش‌ سوخت.

وی ادامه داد: این اتفاق نیز در ادامه برخی حرکاتی که در سطح برخی نقاط کشور به اماکن مقدس و مذهبی صورت گرفته به وقوع پیوست و به طور حتم عوامل آن نیز شناسایی و دستگیر می‌شوند.

معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی و اطلاعات استان پیگیر حریق ایجاد شده در حسینیه درکه هستند، گفت: این آتش‌سوزی موجب جریحه‌دار شدن احساسات پاک مردم تهران و نقاط مختلف کشور شده است و به‌طور حتم کار شناسایی و دستگیری با این عوامل هر چه سریعتر انجام می‌پذیرد.

به گفته ناصربخت، افرادی که به آتش‌سوزی اماکن مقدس، مذهبی و فرهنگی مبادرت می‌کنند اشخاصی بدون فرهنگ هستند.

وی خاطرنشان کرد: در چند موردی که برخی عوامل اقدام به حریق در اماکن مقدس کرده‌ بودند شناسایی و دستگیری عوامل به سرعت انجام گرفت و در این حادثه درکه نیز شناسایی و دستگیری عاملان با سرعت و جدیت ادامه دارد.

معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران تصریح کرد: در حادثه حریق حسینیه سادات درکه خسارت جانی اتفاق نیفتاد اما خسارت‌های مالی به جا مانده است.

محمد حسین مقیمی - استاندار تهران نیز امروز جمعه با حضور در محله «درکه» ضمن بازدید از حسینیه «سادات» این محله، اظهار داشت: این حسینیه نوسازی خواهد شد و دستورات لازم برای نوسازی این تکیه قدیمی صادر شده است.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان