۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین "۹ دی" روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام بود
کد خبر: ۲۷۰۰۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۷ ساعت: ۱۴:۵۶ ↗ لینک کوتاه

مدیر حوزه‌های علمیه قزوین:

"۹ دی" روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام بود

مدیر حوزه های علمیه استان قزوین گفت: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است

"۹ دی" روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام بود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین ظهر امروز(پنج شنبه) در دیدار بصیرتی کارکنان اداره کل اوقاف با موضوع 9 دی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین توصیه‌های معصومین(ع) که زیربنای اعتقادی ما را شکل می‌دهد، توجه به کسب رضایت خدای متعال در انجام همه امور زندگی است. 

وی افزود: نکته دیگر این که برای کسب رضایت خدا از هیچ مساله‌ای هراس نداشته باشیم، کسب رضای خدا با شک و شبهه انجام دادن کارها، منافات دارد و اگر می‌گوییم رضای خدا را در انجام امور خویش در نظر گرفته ایم باید بر همین منوال هم عمل کنیم.

این کارشناس دینی اذعان کرد: کسب رضای خدا دشوار نیست و فقط کافی است خودمان را وقف خدا کنیم و هرآنچه انجام می‌دهیم مبتنی بر دستورات دین و رهنمودهای ائمه هدی(ع) باشد که در چنین شرایطی قطعا رستگاری و رسیدن به درجه رضای الی الله نصیب و روزی ما خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به سالروز حماسه 9 دی بیان کرد: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید.

عباسی ادامه داد: حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

این استاد حوزه و دانشگاه ابراز کرد: درباره این روز می‌توان گفت نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است، روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت شکنی‌های عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

وی تصریح کرد: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است؛ مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان