۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تجمع بزرگ "حامیان ولایت" در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۶۹۹۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۷ ساعت: ۹:۵۳ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت بزرگداشت ۹ دی؛

تجمع بزرگ "حامیان ولایت" در قزوین برگزار می‌شود

به مناسبت بزرگداشت ۹ دی تجمع بزرگ "حامیان ولایت" در قزوین برگزار می‌شود.

تجمع بزرگ "حامیان ولایت" در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین به مناسبت "9 دی" بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد:  


"9 دی" به خاطر حرکت فوق‌العاده مردم در تاریخ ماندگار شد"مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی)

در این بیانیه آمده است: حماسه عاشورایی و بی‌بدیل یوم‌الله نهم دی سال 1388 تجلّی عینی قدرت یداللّهی و زیباترین جلوه بصیرت و ولایتمداری و صحنه شورآفرین وحدت و یکپارچگی آحاد امّت ولایی ایران اسلامی در دفاع جانانه از آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی و تجدید عهد و میثاق با قافله‌سالار صبر و بصیرت امام‌المسلمین و ولی فقیه مقتدر، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای« » بود.

خلق حماسه نهم دی 1388 وابسته به هیچ گروه، جریان و یا حزب و تشکلی نبوده، بلکه این حماسه متعلق به ملت بصیر و سلحشور ایران اسلامی و «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت »است. 

بزرگداشت آن هرگز به مفهوم بازآفرینی میدانی نبوده و اساساً تکرار شدنی نیست بلکه هدف اصلی، استفاده بهینه از فرصت برای بصیرت‌افزایی و تبیین آثار و برکات وصف‌ناپذیر بصیرت و ولایتمداری و آمادگی برای مقابله با فتنه‌های مشابه احتمالی می‌باشد.

این بیانیه اذعان می‌کند: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، در هشتمین سالگرد حماسه عظیم نهم دی، از آحاد مردم ولایت مدار و بصیر استان درخواست می‌کند؛ تا همراه با ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی ،در مراسم و برنامه‌های پیش بینی شده در سطح استان، ابعاد مختلف و تازه این حماسه را مورد بررسی، کنکاش و بازخوانی قرار داده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ادبی ـ هنری ـ فضاهای مجازی و سایبری، رسانه‌های جمعی، منابر و وعاظ به تعمیق بینش سیاسی و دینی و بصیرت‌افزایی عمومی جامعه، از نفوذ و فتنۀ جدید دشمنان ،جلوگیری کنیم.

گفتنی است؛ مراسم ویژه بزرگداشت سالگرد حماسه نهم دی در قزوین روز شنبه 09/10/1396از ساعت 30/9صبح در خیابان شهدا مقابل مسجد شیخ الاسلام برگزار می‌شود.

"شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین" 

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان