۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین انهدام باند کلاهبرداری کارت به کارت در قزوین
کد خبر: ۲۶۹۹۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۶ ساعت: ۱۳:۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان خبرداد:

انهدام باند کلاهبرداری کارت به کارت در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگيري اعضاي يك باند چهار نفره کلاهبرداری کارت به کارت در قزوین خبر داد.

انهدام باند کلاهبرداری کارت به کارت در قزوین
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار داشت: به دنبال مراجعه یکی از شهروندان و شکایت مبنی بر کلاهبرداری کارت به کارت به مبلغ 120 میلیون ریال موضوع شناسایی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی و تحقیقات اولیه مشخص شد کلاهبرداران با ارسال پیامک و تماس تلفنی با شهروندان خود را نماینده شرکت همراه اول معرفی و اعلام می کردند که شما در قرعه کشی این شرکت برنده هزینه سفر به عتبات عالیات شده اید.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: کلاهبرداران با فریب اشخاص برای واریز هزینه سفر، آنان را پای دستگاه خودپرداز بانک ها کشانده و با راهنمایی غلط و پیچیده شخص، اقدام به انجام عملیات بانکی و برداشت از حساب وی و واریز به حساب مورد نظرشان می کردند.

محمودی عنوان کرد: کارآگاهان پلیس با تحقیقات گسترده اطلاعاتی به هویت کلاهبرداران پی برده و در دو اقدام پلیسی دو کلاهبردار و دو همدست آنان را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف 5 فقره کلاهبرداری به مبلغ 500 میلیون ریال و دستگیری 5 کلاهبردار، توصیه کرد: شهروندان فریب کلاهبرداران را در تماس های تلفنی و پیامکی مبنی بر برنده شدن در قرعه کشی نخورند چراکه در صورت برنده شدن ابتدا اشخاص به سازمان ها و موسسات مربوطه دعوت و مبلغ تعیین شده به صورت حضوری به برندگان ارائه می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان