۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سومین جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۶۹۹۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۵ ساعت: ۱۴:۳۹ ↗ لینک کوتاه

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین:

سومین جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها برگزار می‌شود

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین از برگزاری سومین جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها در بهمن ماه سال جاری با هدف جلب مشارکت همگانی در حوزه پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

سومین جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها برگزار می‌شود
منصور مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین از برگزاری سومین جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها در قزوین خبر داد و اظهار کرد: افزایش آگاهی‌های عمومی و ترویج فرهنگ پیشگیری از وقوع جرم، بهره‌مندی از تکنولوژی‌های نوین، استفاده از جوانان و ایده‌های خلاق آنها، فناوری و تکنولوژی‌های نوین، حمایت از تولیدکنندگان و کمک به کاهش بیکاری و افزایش در حوزه‌های اجتماعی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی افزود: با توجه به نسل جوان کشور و خطراتی که در کمین آنهاست، آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده، خشونت و سایر جرایم و آسیب‌های اجتماعی و همچنین وابستگی نسل جوان با آخرین فناوری‌های روز دنیا، شاید استفاده از این فناوری‌های نوین برای مقابله با آسیب‌ها و جرایم حوزه‌های یاد شده یکی از اثربخش‌ترین راه حل‌های پیش رو باشد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین درباره محورهای جشنواره ایده‌ها و فرصت‌ها نیز گفت: آسیب‌های حوزه خانواده و جرایم فضای مجازی، اعتیاد، جرایم اقتصادی، جرایم مالکیت معنوی و سرقت ادبی، تخلفات رانندگی و جرایم و آسیب‌های حوزه سلامت جسم و روان محورهای این جشنواره است.

وی خاطرنشان ساخت: در همین راستا سومین جشنواره ایده ها و فرصت ها در حوزه پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه و سایر دستگاه‌های مرتبط در 26 و 27 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان