۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین "۹ دی" اوج بصیرت توده‌های مردم است/ برخی مسئولان از بردن نام "فتنه" کراهت دارند
کد خبر: ۲۶۹۹۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۵ ساعت: ۱۰:۴۶ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

"۹ دی" اوج بصیرت توده‌های مردم است/ برخی مسئولان از بردن نام "فتنه" کراهت دارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: در فتنه سال ۸۸ مردم با مشاهده توهین فتنه گران به عاشورای حسینی به میدان آمدند در صورتی که ۹ دی اوج بصیرت توده‌های مردم است نه خواص.

"۹ دی" اوج بصیرت توده‌های مردم است/ برخی مسئولان از بردن نام "فتنه" کراهت دارند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین صبح امروز(سه شنبه) در نشست بصیرتی حوزه هنری به مناسبت ۹ دی اظهار کرد: فتنه سال ۸۸ با این هدف صورت گرفت که ما را به دوران سیاه وابستگی برگردانند؛ زیرا یکی از مولفه های اقتدار هر کشور اقتدار و نفوذ بین المللی است.

وی افزود: ایران اسلامی با مدیریت مقتدرانه در سوریه و یمن توانست تروریست‌ها را شکست دهد؛ اما شعار "نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" یعنی ما نفوذ خود را در منطقه و جهان کاهش دهیم و اقتدارمان کم شود.

این مسئول بیان‌کرد: یکی از مولفه‌های قدرت ما حضور گسترده و پشتیبانی مردم از نظام است و در سال ۸۸ بیش از ۸۵ درصد مردم در انتخابات حضور پیدا کردند که این موضوع باعث خشم دشمن شد‌.

وی تاکید کرد: متاسفانه فتنه گران عاملی شدند تا قدرت حضور حداکثری مردم در انتخابات دیده نشود؛ در همان ایام کروبی و موسوی با زیر سوال بردن آرای مردم بحث تقلب را مطرح کردند و در اذهان عمومی نسبت به نظام بی اعتمادی ایجاد شد.

وی ادامه داد: هدف فتنه گران این بود که مردم را به عنوان مولفه قدرت انقلاب اسلامی تضعیف روحیه کنند.

معبودی بیان کرد: اسلام یکی دیگر از مولفه‌های قدرت انقلاب اسلامی است و فتنه گران با بیان شعار نه شرقی نه غربی دولت سبز ملی، هدفشان کنار زدن اسلام بود.

حکومت ولایت فقیه بر دل‌هاست
وی ابراز کرد: مولفه دیگر ولایت فقیه است که در ایام فتنه برای ریشه کنی انقلاب پیکان نشانه فتنه گران به سمت ولایت فقیه رفت؛ یکی از مبانی فتنه گران تضعیف اقتدار ملی کشور بود و دنبال پیاده سازی انقلاب رنگی در ایران بودند.  

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: انتخابات بهانه ای بود برای نابودی و مقابله با نظام و مولفه‌های قدرت ما بود؛ اما دشمن از بصیرت مردم غفلت کرده بود.

وی اضافه کرد: در فتنه سال ۸۸ مردم با مشاهده توهین فتنه گران به عاشورای حسینی به میدان آمدند در صورتی که ۹ دی اوج بصیرت توده‌های مردم است نه خواص؛ زیرا برخی از خواص و مسئولین در مقابل عملکرد فتنه گران سکوت کردند و هم اکنون نیز این عده از بردن نام فتنه کراهت دارند.

معبودی اذعان کرد: حکومت ولایت فقیه بر دل‌هاست و دشمن از وجود رهبری غافل بودند و پس از سخنرانی ۲۹ خرداد سال ۸۸ بسیاری از مردم از حمایت موسوی و کروبی دست برداشتند. 

وی در پایان تاکید کرد: امروز ما در جنگ نابرابر فرهنگی قرار داریم و هنوز ه‍م فتنه گران در حال فتنه انگیزی هستند و رسالت ما در برابر این هجمه‌ها بسیار سنگین است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان