۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین دستگاه قضا دزدان بیت‌المال را به مردم معرفی کند
کد خبر: ۲۶۹۹۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۵ ساعت: ۱۰:۳۴ ↗ لینک کوتاه

سردار آبنوش:

دستگاه قضا دزدان بیت‌المال را به مردم معرفی کند

سردار آبنوش در قزوین گفت: ما از نمایندگان مردم در مجلس و دستگاه قضا مطالبه داریم که دزدان بیت المال را به مردم معرفی کنند و افرادی که مردم را با دزدی و عملکرد ضعیف دلسرد می‌کنند محاکمه شوند.

دستگاه قضا دزدان بیت‌المال را به مردم معرفی کند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ سردار آبنوش فرمانده سابق سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، در مراسم حماسه نسل‌ها(گرامیداشت نهم دی ماه) در مسجد دوازده امام اقبالیه اظهار کرد: دشمن درصدد ضربه زدن به نظام از هر طریقی است و قصد دارد مردم از نظام دست بکشند و نظام را ناکارآمد جلوه دهد.

وی افزود: ما از نمایندگان مردم در مجلس و دستگاه قضا مطالبه داریم که دزدان بیت المال را به مردم معرفی کنند و افرادی که مردم را با دزدی و عملکرد ضعیف دلسرد می‌کنند محاکمه شوند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: چگونه امروز یک منافق و یک خراب کار را به راحتی پیدا می‌کنیم و دستگیر می‌کنیم اما نمی‌توانیم جلویی یک کاروان قاچاق را بگیریم؟ امروز در بانک‌ها و گمرک‌ها نیاز به حضور افراد دلسوز و مدیریت جهادی داریم.

جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا عنوان کرد: کشوری که جزو کشورهای ثروتمند دنیاست و از نظر علمی دهمین کشور است؛ چرا باید مردمان فقیر داشته باشد، نماینده ای که ملیاردها پول خرج می‌کند قطعا او برای دزدی به آنجا می‌رود.

وی گفت: رهبر عزیزمان نیروهایی مثل قاسم سلیمانی در جاهای مختلف قرار داده است که به کشور خدمت می‌کنند و باید مثل او باشیم و کار کنیم در حالی که برخی مسئولان در حالی پست و مقام می‌گیرند که به دنبال اشرافی گری هستند.

آبنوش اذعان کرد: من خودم که چند سال در استان قزوین بودم کاملا می‌شناسم که مردمان اقبالیه در همه ای عرصه‌های چون مذهبی و سیاسی حضور داشته و با بصیرت هستند.

فرمانده سابق سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با اشاره به موقعیت و منابع کشورمان بیان کرد: کشور ایران در قلب جهان قرار دارد و تنگه هرمز را دارد که اگر آن را قطع کنیم 30%اقتصاد جهان مختل می‌شود.

وی ابراز کرد: استاد دانشگاهی در آمریکا به ترامپ نامه ای نوشت و گفتند که ترامپ از انرژی هسته ای و اتمی دست بردارد، ایران را دریاب که در زمینه نانو روز به روز پیشرفت می‌کند.

آبنوش در پایان گفت: عمده ضربه‌هایی که به دشمن وارد می‌شود از ناحیه بسیجیان، انقلابیون و حزب الله است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان