۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین فتنه‌گران همچون موریانه به‌جان انقلاب افتاده‌اند/ فتنه همیشه محکوم است
کد خبر: ۲۶۹۸۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۴ ساعت: ۹:۳۴ ↗ لینک کوتاه

رییس سابق شورای نگهبان استان قزوین:

فتنه‌گران همچون موریانه به‌جان انقلاب افتاده‌اند/ فتنه همیشه محکوم است

رییس سابق شورای نگهبان استان قزوین گفت: فتنه گران مثل موریانه به جان انقلاب افتاده اند و به دنبال ضربه زدن به نظام هستند؛ باید مراقب بود عده ای که آی کیوی شیطانی آنها بالاتر است انقلاب را به بیراهه نکشانند.

فتنه‌گران همچون موریانه به‌جان انقلاب افتاده‌اند/ فتنه همیشه محکوم است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام علی قابل رییس سابق شورای نگهبان قزوین عصر امروز(یکشنبه)در مراسم تودیع و معارفه رییس شورای نگهبان قزوین در سازمان تبلیغات اظهار کرد: بزرگداشت ۹ دی از مسایل مهمی است که در ابتدای صحبتم درخواست می کنم همه مسوولان برای ارزشگذاری به این روز توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: در سال جاری هشتمین سالگرد یوم الله ۹ دی در فضای آزاد و عمومی برگزار می‌شود تا همگان باور کنند مومنین همیشه در صحنه حاضرند و فتنه محکوم است؛ این مراسم در خیابان شهدا مقابل مدرسه شیخ الاسلام برگزار خواهد شد، امیدوارم همه مسوولان مبلغ این مراسم ارزشمند باشند.

این مسئول با بیان اینکه ۳۶ سال توفیق خدمت به انقلاب را داشتم، اذعان کرد: فعالیت خود را از ۵ بهمن سال ۶۰ از گرگان شروع کردم و سال گذشته حکم بازنشستگی بنده ابلاغ شد اما برای انتخاب جایگزینی منتظر ماندیم.

وی ادامه داد: همه مدتی که توفیق خدمت را داشتم اکثر مواقع دو مسوولیت را باهم عهده دار بودم؛
۸ سال سازمان تبلیغات و در کنار آن دفتر نمایندگی در جهاد را مدیریت می کردم، سه سال هم عقیدتی شهربانی و پس از آن ریاست شورای هماهنگی تبلیغات را عهده دار بودم.

قابل یادآور شد: به جز دو انتخابات مربوط به همه پرسی جمهوری اسلامی و نتخابات زمان زلزله بم، مابقی انتخابات را توفیق نظارت داشتم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین بیان کرد: ۱۰ سال و شش ماه هم در قزوین خدمت کردم که این توفیق به همت بزرگان صورت گرفت و دیگر همکاران تلاش کردند و بنده در کنار آنها ایستاده ام.

وی تصریح کرد: طی همه سال‌های فعالیتم لطف و عنایت امام رضا(ع) شامل حالم شده است و از سال 6۰ که از محضر ایشان اجازه گرفتم تا به گرگان بروم تا به امروز تلاشم بر این بود آبرو بر نباشم و آبروی لباسم را حفظ کنم.

رییس سابق شورای نگهبان قزوین تصریح کرد: این نظام امانت است و ما چیزی از خود نداریم؛ با انقلاب اسلامی شر حکومت پهلوی از سر همه ما کم شد این نظام امانت امام و شهدا و ولایت است و باید عزت و اقتدار آن را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: این انقلاب همیشه دشمن دارد و دشمنان سرکوب شده اند؛ اما نابود نشده اند و باید حواسمان از فتنه گری آنها باشد.

قابل عنوان کرد: فتنه گران مثل موریانه به جان انقلاب افتاده اند و به دنبال ضربه زدن به نظام هستند؛ نباید فراموش کنیم که امنیت امانت شهداست و باید مراقب بود عده ای که آی کیوی شیطانی آنها بالاتر است انقلاب را به بیراهه نکشانند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم حجت الاسلام نصیری به عنوان سرپرست دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین معرفی شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان