۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مانور ایمنی در مقابل زلزله در قزوین برگزار شد+تصاویر
کد خبر: ۲۶۹۸۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۳ ساعت: ۱۲:۳۸ ↗ لینک کوتاه

با حضور دستگاه‌های امدادی؛

مانور ایمنی در مقابل زلزله در قزوین برگزار شد+تصاویر

مدير عامل سازمان آتش‌نشاني قزوين گفت: به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی ، مانور عملیاتی دستگاه های عضو شورای هماهنگی مدیریت استان قزوین برگزار شد.

مانور ایمنی در مقابل زلزله در قزوین برگزار شد+تصاویر
ابوالفضل ذوالقدر در گفت‌‍وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: اين مانور راس ساعت 8 صبح روز یکشنبه 3 دی ماه سال 1396 در خیابان باب الجنه ـ مقابل آستان امامزاده حسین (ع) از سوي اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین و سازمان پدافند غیر عامل و با همکاری مشارکت دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت استان برگزار شد.

وی افزود: در این مانور سازمان آتش نشاني و خدمات ایمنی، هلال احمر، علوم پزشکی، اورژانس، نیروی انتظامی، پلیس راهور، ادارات آب، برق، گاز و سازمان آرامستان‌ها، راه و شهرسازی، پسماند و صداسیمای مرکز قزوین به منظور هماهنگي بيشتر براي امداد رساني در زمان وقوع زلزله و با حضور معاونت فنی عمرانی و مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین و مدیران ارشد هلال احمر ، اورژانس و دیگر مسئولین استانی برگزار شد.

مدير عامل سازمان آتش‌نشاني قزوين ادامه داد: در اجرای این مانور تعداد 26 نفر از پرسنل سازمان به همراه 8 دستگاه خودروی اطفاء حریق و امداد نجات "شامل واحدهای سبک، سنگین و پشتیبان " از چهار ایستگاه آتش نشانی در محل حاضر شده و نسبت به انجام مانور عملیاتی ( عملیات اطفاء حريق ناشی از انفجار گاز ،جستجوي منطقه و نجات مصدومين و محبوسین زیر آوار و انتقال آسیب دیدگان به منطقه امن ) اقدام کردند.

وی ضمن تشکر از تمامی عوامل برگزاری این مانور، ایجاد هماهنگی بیشتر بین سازمان‌های مختلف امدادی و افزایش سطح ایمنی شهروندان را از جمله اهداف این مانور عملیاتی عنوان کرد.

این مسئول بیان کرد: اميد داريم هيچ‌گاه شاهد زلزله نباشيم و لازم است با برگزاري اين مانورها آمادگي خود را در برابر خطرات و حوادث بيشتر کرده تا با رعايت موارد مختلف از جمله ارتقاء فرهنگ ايمني و مقاوم سازي ساختمان‌ها، خسارات ناشی از زلزله را به حداقل برسانيم.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان