۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین کمپین احسان لشگری برای احداث ۲۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده
کد خبر: ۲۶۹۸۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۳ ساعت: ۱۰:۲۸ ↗ لینک کوتاه

با همکاری کمیته امداد قزوین راه اندازی شد؛

کمپین احسان لشگری برای احداث ۲۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده

احسان لشکری گفت: همکاری کمیته امداد امام خمینی در استان قزوین، هماهنگ کردیم تعدادی از روستاها در منطقه سرپل‌ذهاب را تحت پوشش قرار داده و ۲۰۰ واحد مسکونی بسازیم.

کمپین احسان لشگری برای احداث ۲۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده
احسان لشگری دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به شرایطی که مردم زلزله‌زده در این استان دارند ابتدا به فکر تهیه کانکس افتادیم، اما با توجه به اینکه کانکس‌ها موقتی بودند و نمی‌توانستند نیازهای آتی مردم را تأمین کنند، تصمیم گرفتیم برای افراد بی‌سرپناه، خانه بسازیم.

وی ادامه داد: با توجه به مبالغی که توسط خیرین و کمک‌های مردمی جمع شده بود و همچنین همکاری کمیته امداد امام خمینی در استان قزوین، هماهنگ کردیم تعدادی از روستاها در منطقه سرپل‌ذهاب را تحت پوشش قرار داده و ۲۰۰ واحد مسکونی بسازیم.

این کشتی گیر قزوینی اذعان کرد: هزینه هر واحد حدود ۵۰ میلیون تومان برآورد شده است که با این حساب نیازمند ۱۰ میلیارد تومان هستیم البته تاکنون حدود ۷.۵ میلیارد تومان از طریق کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است و امیدواریم بتوانیم در مدت باقی مانده بقیه پول را نیز تهیه کنیم.

قهرمان سابق کشتی آزاد گفت: روستاهای قره‌بلاغ، اسکندرلو و باباصالح باتوجه به پوشش کمیته امداد استان قزوین در دستور کار ما قرار دارد.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که هرچه زودتر مراحل ساخت و ساز طی شود البته امیدواریم که دولت و بنیاد مسکن نیز در این زمینه ما را همراهی کنند؛ تقاضا داریم مراحل اداری و کاغذبازی‌های مرسوم در این زمینه کمتر شود تا کار سریعتر پیش برود.

لشگری خاطرنشان کرد: زمین‌ها را هم بررسی کرده‌ایم و اکنون تنها منتظر مجوز هستیم، مردم برای هزینه‌ها کمک کردند و بانیان خیر هم پیش‌ قدم شده‌اند که امیدوارم با حمایت‌های دولت پشیمان نشوند و کار به خوبی و با سرعت بیشتری پیش برود.

وی اذعان کرد: هر قدر این حمایت‌ها بهتر باشد روند ساخت‌وساز سریع‌تر طی خواهد شد؛ مصالح ساختمانی خریداری می‌شود؛ از تمام مردم ایران و استان قزوین و بازاریان این شهر نیز تشکر می‌کنیم که حمایت‌های خوبی داشتند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان