۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اگر موشک‌های ارتش یمن ایرانی بود با افتخار و قدرت آن را اعلام می‌کردیم
کد خبر: ۲۶۹۸۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۳ ساعت: ۹:۵۶ ↗ لینک کوتاه

نقوی:

اگر موشک‌های ارتش یمن ایرانی بود با افتخار و قدرت آن را اعلام می‌کردیم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سعودی‌ها باید پاسخگو باشند که بمب‌هایی را که بر سر مردم یمن می‌ریزند از کدام کشورها آورده‌اند و این کشورها با چه مجوزی بمب‌های خود را برای کشتار مردم یمن به سعودی داده‌اند.

اگر موشک‌های ارتش یمن ایرانی بود با افتخار و قدرت آن را اعلام می‌کردیم
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، سید حسین نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادعای نماینده آمریکا در سازمان ملل مبنی بر ایرانی بودن موشک‌های شلیک‌شده از یمن به سمت ریاض، گفت: ما بارها اعلام کرده‌ایم که ارتش و مردم یمن مورد حمایت ایران هستند و درعین‌حال به‌صراحت گفته‌ایم که هیچ موشکی را به یمنی‌ها نداده‌ایم.

وی گفت: البته جمهوری اسلامی آن‌قدر شجاعت، اقتدار و صداقت دارد که اگر بخواهد به کشوری موشک بدهد آن را صریح اعلام کنند و اگر ما می‌خواستیم به یمنی‌ها موشک بدهیم این موضوع را می‌توانستیم به صراحت اعلام کنیم. سعودی‌ها بهتر است بدانند که اگر موشک‌های ایرانی در اختیار ارتش و مردم یمن بود، شرایط جنگ طور دیگری رقم می‌خورد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی  مجلس گفت: سعودی‌ها باید پاسخگو باشند که بمب‌هایی را که بر سر مردم یمن می‌ریزند، از کدام کشورها گرفته‌اند و این کشورها با چه مجوزی بمب‌های خود را برای کشتار مردم یمن به سعودی‌ها داده‌اند.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان