۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین روزانه ۱۵تن تخم مرغ در قزوین توزیع می‌شود
کد خبر: ۲۶۹۸۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲ ساعت: ۱۲:۵۲ ↗ لینک کوتاه

در راستای تنظیم بازار مصرف؛

روزانه ۱۵تن تخم مرغ در قزوین توزیع می‌شود

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای کنترل قیمت بازار و رفاه حال مردم روزانه ۱۵ تن تخم مرغ در سطح استان و شهرستانهای تابعه توزیع خواهد شد.

روزانه ۱۵تن تخم مرغ در قزوین توزیع می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ سید منصور حاج سید جوادی معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان قزوین پیش از ظهر امروز(شنبه) در جلسه کمیته تنظیم بازارتخم مرغ اظهار کرد: 15تن تخم مرغ شامل 6 هزار و 600 شانه است که روزانه در تعاونی‌های مصرف و فروشگاه سطح استان توزیع می‌شود.

وی قیمت هر شانه تخم مرغ برای مصرف کنندگان را 12 هزار و 600 تومان اعلام و اذعان کرد: این طرح از روز یکشنبه 3 دی ماه سال جاری در سطح استان آغاز و شهروندان عزیز می‌توانند تخم مرغ مورد نیاز را در راستای از مراکز تعیین شده تهیه کنند.

این مسئول بالا رفتن قیمت نهاده‌ها، کاهش تولید و بالا رفتن مصرف تخم مرغ در فصل سرما را از دلایل افزایش قیمت تخم مرغ در چند روز اخیر دانست.

وی یادآور شد: با نزدیک شدن به پایان سال؛ مصرف تخم مرغ برای مصارف فراوری و شیرینی افزایش می‌یابد که باید در این راستا چاره ای اندیشیده شود.

گفتنی است؛ هم اکنون در سطح استان 64 واحد مرغداری تخم گذار فعالیت دارند که ار این واحد ها سالیانه بیش از 70 هزار تن تخم مرغ تولید می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان