۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین پیکر جانباز "شهید علی خوش لفظ" در تهران تشییع شد +عکس
کد خبر: ۲۶۹۶۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۳۰ ساعت: ۱۰:۲۴ ↗ لینک کوتاه

امروز صبح؛

پیکر جانباز "شهید علی خوش لفظ" در تهران تشییع شد +عکس

پیکر مطهر جانباز شهید علی خوش لفظ راوی وقتی مهتاب گم شد با حضور مردم و جمعی از شخصیت‌های لشکری و کشوری تشییع شد.

پیکر جانباز "شهید علی خوش لفظ" در تهران تشییع شد +عکس
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، مراسم تشییع پیکر مطهر جانباز شهید علی خوش لفظ از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس و  راوی کتاب وقتی مهتاب گم شد صبح امروز با حضور مسئولان لشکری و کشوری و حضور پرشور مردم تهرانی برگزار شد.

محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام،سردار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء، سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مجلس، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ، حمید حسام نویسنده کتاب وقتی مهتاب گم شد از جمله شخصیت های حاضر در این مراسم بودند.

پیکر مطهر این شهید والامقام پس از تشییع باشکوه بر روی دوش مردم تهرانی به زادگاهش همدان منتقل شد تا پس از مراسم تشییع در جوار دیگر همرزمانش آرام بگیرد.

برپایه این گزارش، علی خوش‌لفظ از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها درد و بیماری از ناشی از جنگ تحمیلی صبح امروز به دیدار همرزمان شهیدش پیوست و به درجه رفیع شهادت نائل شد. شهید علی خوش‌لفظ از رزمندگان و جانبازان 70 درصد همدانی بود که در عملیات رمضان، مسلم‌بن عقیل، والفجر5، کربلای4 و کربلای5 حضور داشت و  سرانجام در عملیات کربلای5 بر اثر اصابت تیر به نخاع به درجه جانبازی نائل شد و سالها این درد و رنج را تحمل کرد.

وی راوی کتاب وقتی مهتاب گم شد بود که با استقبال بی‌نظیر مردم روبه‌رو شد. رهبر معظم انقلاب پس از خواندن کتاب, بر این کتاب تقریظ کردند.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان