۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جشن پیروزی جبهه مقاومت در دبیرستان "شهیدان شالباف" برگزار شد+تصاویر
کد خبر: ۲۶۹۶۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۹ ساعت: ۱۳:۴۳ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان استان قزوین؛

جشن پیروزی جبهه مقاومت در دبیرستان "شهیدان شالباف" برگزار شد+تصاویر

جشن پیروزی جبهه مقاومت با حضور مسئولان استان قزوین در دبیرستان "شهیدان شالباف" برگزار شد.

جشن پیروزی جبهه مقاومت در دبیرستان "شهیدان شالباف" برگزار شد+تصاویر
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ جشن پیروزی جبهه مقاومت در دبیرستان فرزانگان "شهیدان شالباف" پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) با حضور سرهنگ پاسدار آذربایجانی فرمانده تیپ صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ طاهرخانی معاون اجرایی سپاه، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش قزوین، غلامی رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک و ابراهیمی مسئول سازمان بسبج دانش آموزی برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ آذربایجانی فرمانده تیپ صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: یاد وخاطره شهدای انقلاب، شهدای شمال غرب و شهدای مدافع حرم به خصوص شهید حسن حسین پور و شهید سیاهکالی مرادی در سال ۹۴ را گرامی می‌داریم.

وی افزود: امروز به راحتی نشسته ایم غافل از اینکه امنیتی که در کشور ایران حاکمیت پیدا کرده به برکت شهداست.

این مسئول اذعان کرد: مدافعین حرم برای چه رفتند؟ آیا برای دفاع از بشار اسد رفتیم نه ما نمی‌توانیم یک تار موی مدافعین حرم را فدای انها کنیم؛ بشار اسد برای دفاع از انقلاب اسلامی فدای سیاست‌های نظام شد.

وی ادامه داد: به بشار اسد پیشنهاد داده بودند که دست از ایران بردارد تا هرچه بخواهد به او بدهند، اما وی قبول نکرد تا با دشمنان همراه شود، به دستور مقام معظم رهبری جوانان ما در حد محدودی در سوریه حضور یافتند.

فرمانده تیپ صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: داعش یک گروه تروریستی خشن است که می‌خواست در برابر اسلام ناب محمدی قرار دهند؛ امریکا می‌گفت برای نابودی داعش ۳۰سال زمان داریم ولی ما با فداکاری حاج قاسم سلیمانی ۳ساله داعش را نابود کردیم.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان