۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین مسعود نیلی با بودجه ۳۳ میلیاردی چه می‌کند؟+ جدول
کد خبر: ۲۶۹۵۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۹/۲۷ ساعت: ۱۰:۳۷ ↗ لینک کوتاه

بودجه۹۷ زیر ذره‌بین؛

مسعود نیلی با بودجه ۳۳ میلیاردی چه می‌کند؟+ جدول

مسعود نیلی در دولت دوازدهم به طور هم‌زمان «دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقتصادی و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی» و همینطور رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی است.

مسعود نیلی با بودجه ۳۳ میلیاردی چه می‌کند؟+ جدول
به گزارش سرویس اقتصادی  صبح قزوین ،مسعود نیلی از مهرماه سال ۱۳۹۲ با حکم محمد نهاوندیان رئیس دفتر روحانی، ریاست موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی را بر عهده گرفت.

در آخرین سال دولت دهم یعنی سال ۱۳۹۱ بودجه این موسسه ۱۷.۹ میلیارد تومان بود اما در دولت‌های یازدهم و دوازدهم بودجه آن افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا کرد به طوری که برای سال ۱۳۹۷ مبلغ ۳۳.۸ میلیارد تومان بودجه برای این موسسه لحاظ شده است که رشد حدود ۸۹ درصدی نسبت به سال آخر دولت دهم نشان می‌دهد.

بودجه ۳۳.۸ میلیارد تومانی موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی در سال ۹۷ شامل ۳۳.۱ میلیارد تومان بودجه جاری و ۷۰۰ میلیون تومان بودجه عمرانی است.

بر اساس لایحه بودجه، اعتبار ۳۳.۱ میلیارد تومانی هزینه‌های جاری که سال آینده در اختیار مسعود نیلی در موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی قرار خواهد گرفت، طبق جدول زیر خرج خواهد شد.

 ردیف‌های بودجه۹۷ موسسه تحت نظر مسعود نیلی

اعتبار (میلیارد تومان)

انجام پژوهش‌های مرتبط با مدیریت و برنامه‌ریزی

۱۰.۸

تربیت نیروی پژوهشگر دکتری

۲.۸

تربیت نیروی پژوهشگر کارشناسی ارشد

۴.۲

حمایت از پایان‌نامه‌ها و مقالات

۷/۰

برگزاری نشست‌های علمی

۲.۹

برگزاری کارگاه‌های علمی و تخصصی کوتاه‌مدت

۲.۷

تدوین مستندات تخصصی منابع و آثار علمی و پژوهشی

۱.۸

تعامل و ارتباط با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و تحقیقاتی ملی و بین‌المللی

۲.۵

توسعه شبکه مجازی علمی و کارشناسی

۴.۴

نکته قابل توجه آن است که موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی به ریاست مسعود نیلی سال آینده برای برگزاری هر نشست علمی ۴۵ میلیون تومان بودجه دریافت خواهد کرد. مطابق لایحه بودجه ۱۳۹۷، مسعود نیلی می‌تواند سال آینده ۶۵ نشست علمی در موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار کند که بابت مجموع آنها ۲.۹ میلیارد تومان بودجه دریافت خواهد کرد.

موسسه مذکور به ریاست مسعود نیلی بابت برگزاری هر کارگاه علمی و تخصصی کوتاه‌مدت نیز ۶۸ میلیون تومان از بودجه کشور ارتزاق خواهد کرد. مقرر شده که در سال آینده ۴۰ مورد از این کارگاه‌ها در موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار شود که بودجه کل آن ۲.۷ میلیارد تومان خواهد بود.

موسسه مسعود نیلی سال آینده ۲.۵ میلیارد تومان بودجه برای تعامل و ارتباط با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و تحقیقاتی ملی و بین‌المللی دریافت خواهد کرد.



انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان